Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Problemos kaip sistemos interpretacija. Sąvokų išaiškinimas. Įmonės (kaip sistemos) veiklos analizė. Marketingo strategijų problemos kaip sistemos interpretacija. Naujausių problemos sprendimų kritinis įvertinimas. Strategijos ir marketingo strategijų samprata. Marketingo strategijų klasifikacija. Nauja marketingo strategijų koncepcija – paslaugos marketingas. Ekonominiai valdymo metodai. Administraciniai valdymo metodai. Administracinių valdymo metodų klasifikacija. Administravimo principų taikymas plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis. Psichologiniai aspektai. Psichologinių aspektų identifikavimas ir klasifikacija. Psichologinių aspektų taikymas plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis. Kiekybinių valdymo sprendimų metodai. Jų taikymas plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis. Išvados.

Ištrauka

Kursinio projekto tiriamasis objektas yra Lietuvos įmonė, užsiimanti prekyba autodetalėmis Lietuvoje ir ES šalyse ir siekianti savo veiklą plėsti. Planuojama prekybą vystyti į ne ES šalis, tokias kaip Rusija, Kazachstanas, Baltarusija.
Strategija – tai sąmoningai ir tikslingai suformuotas perspektyvinis modelis (sprendimų visuma) tolimiausiam numatomam ateities momentui, susietas su organizacijos vizija ir misija, nurodantis veiksmų sekos kryptį kiekvienam atskiram detalizuotam laiko etapui, pasitelkiant reikiamus būdus bei priemones, įvertinant organizacijos būklę bei aplinkos įtaką, numatant teisingas išteklių paskirstymo galimybes tam, kad pasiekti numatytus tikslus [17].


Tuo tarpu marketingo strategiją galima apibendrintai apibrėžti kaip organizacijos pastangas išsikirti savo konkurencinius pranašumus, panaudojant organizacijos stiprybes, siekiant kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius kintančioje aplinkoje [7, 26 – 27]. Plačiau marketingo strategijos aptariamos antrame skyriuje "Naujausių problemos sprendimų kritinis įvertinimas".
Viena pagrindinių marketingo strategijos funkcijų yra užtikrinti, kad įmonė visų pirma įsitvirtintų naujoje rinkoje ir užsitikrintų nuolatinį grįžtamąjį ryšį su vartotoju ateityje. Marketingo strategija leidžia įvertinti silpnąsias ir stipriąsias rinkos puses, išryškinti vartotojų poreikius, kuriuos patenkinus bus pasiektas optimalus rezultatas. Kartu visapusiškai įvertinta ir efektyviai parinkta marketingo strategija leis pritraukti ne vienkartinį vartotoją, o nuolatinį klientą, kuris užtikrins ne pelną, o pastovias pajamas.
Tam, kad ši marketingo strategijos funkcija taptų praktiškai įgyvendinama, verta taikyti sisteminį požiūrį ir į marketingo strategijos kūrimą žiūrėti kaip į vientisą sistemą, kurios elementai įtakoja vykdomų procesų rezultatus. Tokiu būdų bus įvertinta ne tik rinkos situacija, galimybės, perspektyvos ir kliūtys, bet ir pačios įmonės pajėgumai patenkinti esamą (galimą) paklausą bei atskleis, kokių resursų gali trūkti, prireikti ir kaip juos subalansuoti tarpusavy. Vadinasi, yra būtina įvertinti esminius aplinkos (tiek vidinės įmonės, tiek ir išorinės – artimosios ir tolimosios) veiksnius, kurie susiję su veikla. Tuomet ir elementus, kurie netiesiogiai siejasi su įmonės veikla, bet gali turėti realias pasekmes rezultatams. Vertinimui pasitelkiami valdymo metodai ir koncepcijos, kurie palengvina veiklos atskirų sričių vertinimą ir pateikia konkretizuotą informaciją, reikalingą strateginiams sprendimams priimti.
Kursiniame projekte nagrinėjama tema – marketingo strategijos plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis.
Kursinio projekto tikslas – išanalizuoti bei įvertinti įvairių sričių valdymo teorijas ir modelius bei tikslingai išrinkti optimalius pasirinktai baigiamojo magistrinio darbo temai.
Kursinio projekto uždaviniai:
Pažvelgus į pateiktą temą kaip į sistemą išryškinti jos aktualumą bei problematiką;
Pateikti naujausias strategijos ir marketingo strategijos koncepcijas bei kylančias problematikas ir naujas galimybes;
Įvertinti ir pateikti ekonominius verlo valdymo metodus ir aptarti jų taikymo galimybes analizuojant pasirinktą temą;
Įvertinti ir pateikti administracinius verlo valdymo metodus ir aptarti jų taikymo galimybes analizuojant pasirinktą temą;
Identifikuoti psichologinius aspektus valdant įmonę ir juos įvertinus pateikti efektyviausius ir naudingiausius plėtojant tarptautinę prekybą autodetalėmis;
Įvertinti galimybes taikyti kiekybinius valdymo sprendimų metodus pasirinktai temai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis110.62 KB
Autoriusshioniss
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos pletojant tarptautine prekyba autodetalemis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą