Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strateginis planavimas (3)

Marketingo strateginis planavimas (3)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tikslas – išnagrinėti marketingo strateginį planavimą, jo reikšmę įmonių veikloje. Marketingo strategija. Strategijos samprata. Marketingo strategijos rengimo procesas. Marketingo planavimo svarba. Strateginio planavimo samprata. Strateginio planavimo procesas. Tyrimų rezultatai ir analizė. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Marijampolės kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 54.83 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą