Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo veiklos strateginis planavimas: UAB "Liepa"

Marketingo veiklos strateginis planavimas: UAB "Liepa"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Santrauka. Įvadas. Marketingo veiklos strateginis planavimas. Analizės etapas strateginio planavimo procese. Išorinės aplinkos įvertinimo ir įtakojimo analizė. Rinkos veiksniai. Vidinė aplinkos analizė. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymosi strategijos pasirinkimo prielaidos. Produktų ar jų grupių vystymosi strategijų parinkimo metodika. Funkcinės strategijos ir jų parinkimo metodika. Strateginių tikslų nustatymas ir formulavimas. UAB "Liepa" strateginės plėtros ir vystymosi kryptys 2004-2008 m. Trumpa UAB "Liepa" įmonės charakteristika. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė. Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos. UAB "Liepa" rinkos veiksnių analizė. SWOT analizės išvados ir siūlymai. Įmonės bendrosios vystymo strategijos numatymas. Įmonės funkcinių strategijų numatymas. Išvados. Priedas (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

10 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 52.87 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą