Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų elgsena (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų elgsena (3)

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinio-etinio marketingo orientacija. Vartotojų elgsenos modeliai. Kultūros faktoriai. Motyvacija. Fiziologiniai poreikiai. Saugumo poreikis. Socialiniai poreikiai. Pagarbos poreikis. Saviraiškos poreikis. Suvokimas. Įsisavinimas. Įsitikimai ir pažiūros. Vartotojų lojalumas. Lojalumas monopoliui. Lojalumas, kai nėra paprasta pakeisti paslaugų teikėją. Skatinamas lojalumas. Lojalumas dėl įpratimo. Atsidavimas. Apsisprendimo pirkti procesas. Išvados ir pasiūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-10
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis40.23 KB
AutoriusJule
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word Referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą