Šperos.lt > Rinkodara > Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas

Mobiliojo ryšio įmonių vykdomų lojalumo programų tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Santrauka. Įvadas. Lojalumo programų apibūdinimas. Klientų valdymo strategijos pradžia. Sąlygos lemiančios įmonės keitimą. Lojalumo poveikis kliento elgsenai. Kliento pritraukimas. CRM, kaip klientų lojalumo skatinimo priemonė. Klientų lojalumas kaip įmonės turtas. CRM sistemų rūšių analizė. CRM sistemų šeima: žvilgsnis iš arčiau. Operacinis ir analitinis CRM. CRM reikšmė vadovui. Lūkesčių tyrimas, kaip lojalių klientų užtikrinimo garantas. Klientų lūkesčių struktūra. Lūkesčių lygio pokyčiai. Klientų lūkesčių valdymas. Klientų lūkesčių pranokimas. Išvados. Mobiliojo ryšio paslaugas teikiančios įmonės. UAB "Omnitel". UAB "Omnitel" lojalumo programos. UAB "Bitė GSM". UAB "Bitė GSM" lojalumo programos. UAB "Tele 2". UAB "Tele 2" lojalumo programos. Lojalumo programų tyrimas, remiantis anketų duomenimis. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

45 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 432.08 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą