Šperos.lt > Rinkodara > Klientų lojalumo ugdymo priemonės ir būdai

Klientų lojalumo ugdymo priemonės ir būdai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Klientų lojalumas. Klientų lojalumo tipai. Klientų lojalumo matavimo būdai. Rekomendacijų metodas. Lojalumo auditas. "CustomerScore" tyrimo metodas. Klientų pasitenkinimo laipsnio matavimas. Klientų pasitenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Kliento pasitenkinimo tyrimo sistema. Kliento ilgalaikė potenciali vertė verslui. Klientų lojalumo ugdymo priemonės. Garantijų sistema. Klientų lojalumo vystymas interneto pagalba. Lengvatų bei privilegijų suteikimas klientui. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 32.38 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą