Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162
Aprašymas

Mažmeninė prekyba Rimi Hyper Market pavyzdžiu. Įvadas. Mažmeninės prekybos reikšmė Lietuvoje. Mažmeninės prekybos įmonių analizė. Veiksniai turėję įtakos mažmeninės prekybos vystymui. Privatizacija. Šešėlinės ekonomikos įtaka mažmeninei prekybai. Monetarinė politika. Mokesčių sistema. Socialiniai veiksniai. Politinė ir teisiniai veiksniai. Veiksniai įtakojantys dabartinę mažmeninę prekybą. Politinė ir teisinė apžvalga. Konkurencija. Prekybos įmonių koncentravimo tendencijos. Prekių paskirstymo kanalai. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas. Analizė. Prekybai toliau plėtotis turės įtakos šie veiksniai. Prekybos įmonių veiklos plėtojimo problemos. Trumpas Rimi hyper market pristatymas. Rimi nuolaidų kuponų įsigijimo tvarka. Naudojimosi dovanų kuponu atmintinė. Rimi dovanų kuponams taikomos nuolaidos. Nemokama kokybės linija. Jūsų tribūna. Prekybos centro mikroaplinka. Marketingo tyrimai. Bendra apžvalga. Apklausų rezultatai. Duomenys apie respondentus. Prekybos centro pasirinkimo motyvai. Aptarnavimo kultūra. Rėmimo politika. Kainų politika. Pasiūlymai. Rėmimo politika. Bendri tikslai. Prekybos centro marketingo aplinka. Ekonominė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Rėmimo kompleksas. Pardavimo skatinimas. Asmeninio pardavimo naudojimas siekiant priversti vartotoją įsigyti prekę. Ryšių su visuomene įtaka įmonės įvaizdžiui. kūrimui. Reklamos pateikimas. Kainų politika. Prekybos centro paskirstymo politika. Pasiūlymai. Išvados.

Ištrauka

Žodis "marketingas" kilęs iš anglų kalbos žodžio "market", reiškiančio rinką. Todėl aišku, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka.
Marketingą galima apibrėžti įvairiai:
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Marketingas – tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti žmogaus poreikius.
Marketingas – tai valdymo funkcija, organizuojanti ir orientuojanti komercinę veiklą, susijusią su perkamosios galios įvertinimu ir jos pavertimu efektyvia paklausa, siekti numatyto pelno ar kito kompanijos iškelto tikslo.
Marketingas – tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Marketingas – tai paklausos ir pasiūlos balansavimo procesas.
Tokia marketingo apibrėžimų įvairovė rodo ne tik marketingo sampratos platumą, bet ir šios koncepcijos lankstumą ir nuolatinį vystymąsi.
Mažmeninė prekyba – tai prekių pardavimas galutiniams vartotojams jų asmeniniams ir namų ūkio (šeimos) poreikiams tenkinti. Mažmeninė prekyba yra mobiliausia ir greičiausiai reaguoja į ekonominius, socialinius, demografinius ir kitas permainas.
Dinamiška mažmeninė prekyba: jos įmonių tinklas, formos, metodai, prekių asortimentas reikalauja nuolat stebėti besikeičiančią situaciją, kad laiku pereitume prie struktūrinių poslinkių, galėtume iš anksto numatyti ir prognozuoti tolesnius savo veiksmus, vystymosi kryptis.
Vakarų šalių praktika rodo, kad smulkios komercinės bei verslo įmonės vidutiniškai gyvuoja 3-5 metus. Per pirmus 2-3 metus pasitraukia iš rinkos kas trečia smulki įmonė. Tik nedidelė įmonių dalis (15-20 proc.) įstengia peržengti 5 ir daugiau metų slenkstį.
Mažmeninės prekybos objektai vykdo tam tikras funkcijas, kurios pasireiškia per sąveiką su aplinka, su kitomis struktūromis, jų elementais.
Mažmeninės prekybos objekto teritorinis funkcionavimas pasireiškia tam tikro sąveikos lauko aplink ją susidarymu. Šis laukas ir vadinamas prekybinės traukos zona. Praktiškai tai yra atitinkamas pirkėjų kontingentas, kurį tas objektas aptarnauja, parduoda jiems prekes bei teikia įvairias paslaugas. Šio prekybos įmonės veiklos lanko dydis bei ypatumai daug priklauso nuo prekybinio aptarnavimo, jo kokybės, prekių kainų.
Įmonės sėkmė labai priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją ir jos vystomą veiklą. Jei įmonei pavyksta tam tikroje visuomenės dalyje suformuoti teigiamą įvaizdį, ji daug lengviau pasiekia savo tikslų. Šiuolaikiniame versle svarbu ne tik daryti, tai ko reikia, bet ir informuoti apie tai visuomenę, kad ši žinotų ir suprastų. Visuomenės nuomonės formavimas reikalauja nemažai pastangų ir veiklos, kuri ir vadinama ryšiais su visuomene.
Žodis "marketingas" kilęs iš anglų kalbos žodžio "market", reiškiančio rinką. Todėl aišku, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka.
Marketingą galima apibrėžti įvairiai:
Kai marketingo žinios nukreipiamos visuomenės ar šalies ekonominėms problemoms spręsti, laikoma, kad tai yra makromarketingas.
Marketingo kompleksas veikia tam tikroje aplinkoje. Kad marketingo veiksmai būtų efektyvūs, būtina atsižvelgti į joje besireiškiančias jėgas. Šios jėgos lemia galimų marketingo veiksmų kryptis ir ribas. Prekybos centras turi palyginti mažai galimybių veikti šią aplinką. Todėl jos pagrindinis tikslas – laiku išsiaiškinti aplinkoje besireiškiančias tendencijas ir atitinkamai priderinti marketingo komplekso elementus.
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones. Prekybos centro kaip objekto panaudoti aplinkos ir įmonės analizės sritis, tam, kad būtų išspręstas uždavinys – suformuota marketingo tyrimo problemai išspęsti. Atlikti visą marketingo tyrimo procesą pasirinkta aprašomuoju tyrimo plano tipu, turint informacijos iš antrinių tyrimų šaltinio.
Tenka apgailestauti, kad prekybos centro administracija nesutiko bendradarbiauti, neteikė informacijos, o išorinės informacijos surasti pavyko nedaug. Dėl šios priežasties šiek tiek nukentėjo kursinis darbas, teko remtis išorine informacija. Bent vienas privalumas didelis, kad su malonumu respondentai sutiko atsakyti į anketos klausimus, todėl bus sutelktas didžiausias dėmesys atliktiems tyrimas.
Pirmajame skyriuje – teorinėje dalyje, apžvelgsiu mažmeninės prekybos tinklą, kokio tipo parduotuvės egzistuoja, pateiksiu analizę ir prekybos veiksnius.
Antrajame skyriuje - trumpas įmonės veiklos pristatymas, bent taip turėtų būti. Nepavyko gauti informacijos apie prekybos centro veiklą, tik tiek galiu pasakyti, kad prekybos centras yra Kauno gatvėje. Yra vykdoma kuponų akcija, kurią pristatysiu pirmajame skyriuje ir mikroaplinką Marijampolėje. O kokią rėmimo politiką vykdo, pristatysiu kituose skyriuose, remdamasis spaudos ir televizijos informacija.
Trečiajame skyriuje – apžvelgsiu atliktos apklausos tyrimus, pateiksiu pasiūlymus.
Ketvirtajame skyriuje – pabandysiu apžvelgti prekybos centro rėmimo politiką vadovaujantis televizijos, spaudos ir asmenine informacija, nes kaip minėjau, prekybos centras neparodė noro bendradarbiauti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis58 puslapiai 
Literatūros šaltiniai30
Dydis534.88 KB
Autoriusaudrius
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mazmenine prekyba Rimi pavyzdziu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą