Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros makroaplinkos analizė: UAB "Rola"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės rinkodaros makroaplinkos analizė: UAB "Rola"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. UAB "Rola" trumpas aprašymas. Rinkodaros makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinkos įtaka kavinės veiklai. Politinės ir teisinės aplinkos įtaka paslaugų sektoriui. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Makroaplinkos dinamika UAB "Rola" veikloje. Išvados.

Ištrauka

Rinkodara visada artimai susijusi su situacija rinkoje. Visa įmonės rinkodaros veikla susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir pelno gavimu. Todėl įmonė priima atitinkamus sprendimus dėl paslaugų teikimo, kainos nustatymo, rėmimo ir t.t. Rinkodaros tyrimui įtakos turi ne tik tinkamai parinktas prognozavimo metodas, bet ir tai, kaip rinkos paklausa sąlygojama visos ekonominės rinkos struktūros ir makroaplinkos. Teoriniuose ekonominiuose modeliuose pateikiamos metodikos daugiau orientuotos į praktinio pobūdžio rinkos paklausos tyrimus arba pagrįsto prognozavimo įmonės lygmenyje. Sudarant rinkos paslaugos prognozes, remiantis vien tik matematiniais statistiniais prognozavimais neįvertinama makroaplinkos veiksnių įtaka rinkos paklausai.
Darbo aktualumas: Efektyvi makroaplinkos veiksnių analizė susijusi su priimamais svarbiais strateginiais sprendimais, skirtais įmonės tikslui ir palankiai vartotojų reakcijai rinkoje pasiekti. Bet kokios rinkos paklausą veikiančios vienodos išorinės aplinkos suprantamos kaip makroaplinka, kai kurių autorių tapatinamkos su valstybės poveikiu ekonomikai. Tačiau konkretūs veiksmai gali lemti tik makroaplinkos pobūdį išreiškiantį valdžios nuostatos verslo atžvilgiu, aktyvinti arba riboti ekonominę laisvę.
Kaip jau tapo aišku, rinkodaros aplinka – tai visuma išorinių veisnių, tiesiogiai ar netiesiogiai darančių įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. Rinkodaros aplinkos pažinimas – tai nuolatinis informacijos rinkimas ir analizė, siekiant aptikti ir įvertinti svarbius pokyčius ir tendencijas, kurios gali paveikti įmonės rinkodaros ar ir visą verslo strategiją.
Darbo tikslas: atlikti UAB "Rola" rinkodaros makroaplinkos analizę.
Darbo objektas: UAB "Rola" rinkodaros makroaplinka.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti, kokia įtaką įmonei daro makroaplinkos komponentai;
2. Aprašyti, kas yra gamtinė aplinka ir kaip ji veikia UAB "Rola";
3. Nustatyti, kokią įtaką UAB "Rola" turi mokslinė ir technologinė aplinka;
4. Aprašyti, kas yra politinė ir teisinė aplinka ir kaip ji veikia UAB "Rola";
5. Aprašyti, kaip socialinė ir kultūrinė aplinka įtakoja UAB "Rola";
6. Aprašyti, kas yra ekonominė aplinka ir kaip ji veikia UAB "Rola".
Metodai ir priemonės: mokslinės literatūros analizė, įmonės duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-17
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis61.89 KB
AutoriusArina
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros makroaplinkos analize UAB Rola [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą