Šperos.lt > Rinkodara > Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Igva"

Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Igva"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. UAB "Igva" komplekso programos elementai, rinkodaros orientacija, mikro, makro aplinka. Stambiausios UAB "Igva" įmonės konkurentės. Įmonių išdėstymas geografiniu principu. Konkurentų gaminama produkcija, teikiamos paslaugos, jų gaminamos produkcijos kainos ir kainų taikomos strategijos, pateikimo metodai ir metodų pateikimo strategijos, konkurentų taikoma prekių rėmimo politika. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Segmentavimas vartotojų rinkoje. Tikslinė rinka. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai ir kaip įtakos pardavimui. Parduodamų prekių apibūdinimas. Kainų nustatymo strategija. Prekių pateikimo strategija. Prekių rėmimo strategija. Reklaminis pranešimas. SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 839.88 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą