Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo planas: proginių rūbų gamyba UAB "Žiedas"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės marketingo planas: proginių rūbų gamyba UAB "Žiedas"

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Marketingo veiklos planas. Gaminama produkcija — proginiai rūbai: moteriškos vestuvinės suknelės, vyriški švarkai, vyriškos kelnės. Marketingo komplekso programos elementai. Marketingo koncepcija. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Konkurentai. Pardavimo vietos. Pardavimo pagalbininkai. Klientai. Kontaktinės auditorijos. Įtakojimas. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Konkurentų analizė rinkoje. Konkurentų išsidėstymas geografiniu principu. Įmonės "Žiedas" rinkos segmentavimas demografiniu, geografiniu, psichografiniu ir vidaus elgesio kriterijais. Vartotojų elgesio išorės ir vidaus faktoriai, turintys įtakos prekės pirkimui. Prekių charakteristikos kiekviename prekės lygmenyje. Kainos nustatymo tikslas. Kainos nustatymo strategija. Prekės pateikimo strategija. Rėmimo strategija. Įmonės analizė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-25
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis30.73 KB
Autoriusgeras dėdė
Viso autoriaus darbų90 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasL. Steiblienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007_03_25_16_36_41_MARKET_ND [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus kolegija
  • L. Steiblienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą