Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės rinkodara: proginių suknelių nuoma "Malonumas"

Įmonės rinkodara: proginių suknelių nuoma "Malonumas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Salono "Malonumas" ir jo paslaugų charakteristika. Marketingo aplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Tyrimo problemos suformulavimas. Marketingo tikslų nustatymas. Tyrimo hipotezės suformulavimas. Tyrimo metodo ir metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Anketos atsakymų suvestinė. Anketos analizė ir interpretavimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 21.79 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą