Marketingo programos elementai. Mūsų įmonės naudojama koncepcija. Praktiniai pavyzdžiai kiekvienam marketingo tipui. Įmonės "Svaja" mikro ir makro aplinkos. Mikro aplinka. Makro aplinka. Konkurentai. Rinkoje esančių įmonių apžvalga. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Konkurencingų įmonių išsidėstymas. Konkurentų gaminamos produkcijos asortimentas. Konkurencijos produktų kainos ir kainų taikymo strategijos. Konkurentų produkcijos pateikimo metodai ir strategijos. Konkurentų rėmimo politika. Tikslinės rinkos nustatymas. Faktoriai įtakojantys prekės pirkimą. Prekė. Prekės sudėties lygmenys. Asortimento parametrai. Prekės identifikavimas. Prekės įpakavimas. Prekės gamybos galimos nutraukimo priežastis. Kaina. Kainos nustatymo tikslas vartotojų rinkoje. Kainos nustatymo metodas. Kainos strategijos. Pateikimas. Prekės pateikimo kanalas. Prekės pateikimo strategija. Prekės pateikimo metodas. Rėmimas. Rėmimo veiksmai. Rėmimo strategija. Reklaminis pranešimas. Rėmimo biudžeto sudarymo metodas. Mūsų įmonės rėmimo biudžetas. Strateginis planas. Įmonės "Svaja" vizija. Įmonės "Svaja" misija. Įmonės "Svaja" tikslas. Įmonės "Svaja" uždaviniai. SWOT analizė. Išvados. Priedas.
Visos šiandieninės sėkmingai veikiančios įmonės turi vieną bendrą bruožą – savo sėkmę grindžia dideliu dėmesiu klientams ir marketingui. Visas šias įmones vienija tai, kad jos be išlygų stengiasi aiškiai apibrėžtose tikslinėse rinkose pajusti klientą, jį aptarnauti bei patenkinti jo poreikius.
Mūsų įmonė "Svaja" įkurta 2004 m. rugsėjo mėnesį, yra dar naujokė siuvimo ir pardavimo srityje, bet ji puikiai konkuruoja su jau seniai žinomomis įmonėmis. Mūsų įmonė, siuva šiuolaikinio stiliaus ir dizaino vienetines sukneles iš įvairiausių audinių ir užsiima produkcijos realizavimu. Įmonės tikslas - patenkinti vartotojų poreikius, užimti kuo didesnę rinkos dalį ir gauti sau naudą, t.y. pelną.
Šiandieniniame marketinge galime išskirti keletą reikšmingų dalykų, bet pats svarbiausias – vartotojas ir jo poreikiai. Šio darbo eigoje stengsimės pateikti tokias prekes vartotojui, kurios patenkintų jo poreikius, kaina atitiktų galimybes, prekes pateiksime žmonėms prieinamose vietose, suteiksime joms nuolaidas ir gražiai įpakuosime.
Šio darbo tikslas yra susipažinti su pagrindiniais marketingo elementais, nes marketingas tebelieka ta verslo veiklos sritis, kurios tikslas yra išsiaiškinti įmonės klientų poreikius bei pageidavimus bei nuspręsti, kurias rinkas įmonė gali geriausiai aptarnauti. Darbe apžvelgsime įmonės aplinkas, konkurentus, prekes, kainas, rėmimą, pateikimą, rinką.
Tikrasis marketingas – tai ne tiek išmanymas, kaip parduoti, kiek žinojimas, ką pagaminti! ...