Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo ypatumai kraujo donorystėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo ypatumai kraujo donorystėje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Rinka kraujo donorystėje. Rinkos ir jų segmentavimas kraujo donorystėje. Vartotojų elgsena kraujo donorystėje. Rėmimas kraujo donorystėje. Komunikacinis procesas kraujo donorystėje. Reklama. Reklamos funkcijos ir klasifikacija kraujo donorystėje. Pozicionavimas kraujo donorystėje. Pardavimo skatinimo tikslai bei jų būdai kraujo donorystėje. Ryšiai su visuomene kraujo donorystėje. Išvados. Priedai(8). Išnašos.

Ištrauka

Socialinių mokslų sąrašas dvidešimtojo amžiaus pabaigoje pasipildė naujais pavadinimais. Greta per šimtmečius kurtų, studijuotų ir visuotinai pripažintų mokslų, filosofijos, logikos, psichologijos, ekonomikos gana staigiai atėjo marketingas, logistika, organizacijų elgsena, personalo vadyba ir kiti. Pastarieji greitai įgijo pripažinimą ir paklausą realiame gyvenime, tapo rinkos ūkio tvarkymo ir problemų sprendimo žinių ir metodinių priemonių šaltiniu. Jų dėka gerokai pakilo verslo intelektualumas, ir mėginimai į verslą eiti bet kaip tapo labai rizikingu, gerų ir ilgalaikių rezultatų nežadančiu užsiėmimu.
Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos bei problemų sprendimo būdas, nors jo metodus taip pat naudoja visuomeninės, politinės, valstybinės ir net religinės organizacijos ir institucijos norėdamos sužadinti sau pageidautiną žmonių reakciją.
Nacionalinio kraujo centras ir kiti tokie panašūs centrai, kurie ima kraują iš donorų, taip pat naudoja marketingą, kad galėtų funkcionuoti.
Pagrindiniai Nacionalinio kraujo centro veiklos uždaviniai – nuolat ir laiku aprūpinti Respublikos asmens sveikatos priežiūros įstaigas saugiu krauju ir jo komponentais bei preparatais.
Nacionaliniame kraujo centre dirbantys specialistai ima donorų kraują, gamina kraujo komponentus ir aprūpina jais asmens sveikatos priežiūros įstaigas bei pacientus. Centre kaupiami ir analizuojami duomenys apie kraujo donorus, recipientus bei kraujo komponentus ir preparatus. Nacionalinis kraujo centras organizuoja šalyje surinktos kraujo plazmos eksportą ir jos perdirbimą į kraujo preparatus. Taip pat organizuoja reikalingų kraujo komponentų ir preparatų importą bei pirkimą ir aprūpina jais asmens sveikatos priežiūros įstaigas.
Aktualumas: šiuolaikinius kraujo donorystės veiklos principus diegiančiose šalyse pripažįstama, kad neatlygintina kraujo donorystė yra viena iš prielaidų apsirūpinant pakankamu kiekiu saugių kraujo produktų. Lietuvoje per pastaruosius ketverius metus neatlygintinai kraują davusių donorų skaičius didėjo. Tačiau, atsižvelgiant į kraujo komponentų poreikį, neatlygintinos donorystės mastai šalyje yra nepakankami.
Kursinio projekto tikslas- išsiaiškinti, kokie marketingo ypatumai yra taikomi kraujo donorystėje.
Projekto tikslui pasiekti iškelti tokie uždaviniai:
• Surinkti ir nusakyti pagrindinius marketingo teorinius aspektus.
• Pastaruosius įrodyti bei pagrįsti praktiniais kraujo donorystės pavyzdžiais.
• Suformuluoti pagrįstas išvadas.

Kursinį projektą rengė:
• 1.2., 2.1., 2.2.2 temas aptarė D. Šniuolytė
• 1.1., 2.3., 2.4. temas aptarė I. Drungilaitė
• Įvadą, išvadas, 2.2.1. – kartu

Rengiant projektą panaudota įvairių marketingo specialistų išleistų knygų medžiaga. Aptariant kraujo donorystę daugiausia remtasi internete pateikiama informacija bei straipsniais, konkrečių organizacijų tinklalapiais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai50
Dydis2.02 MB
Autoriusievavva
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAsist. E. Petukienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo ypatumai kraujo donorysteje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Asist. E. Petukienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą