Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company"
Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company"
9.6
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės aprašymas. "The coca-cola company" rinkodara. "The coca-cola company" SSGG analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Namų darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
7 psl.
Lygis:
3 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Klaipėdos valstybinė kolegija
Failo tipas:
32.15 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Paslaugų marketingo ypatumai
Socialinio marketingo ypatumai įvairiuose verslo sektoriuose
Marketingo ypatumai kraujo donorystėje
SSGG analizė: AB "Žemaitijos pienas"
Strateginis valdymas: kavos, šokolado, prieskonių, kūdikių maisto ir kitų produktų gamintoja "Nestle"
Internetinio puslapio struktūra: UAB "Sanitex"
Verslo planas: kaimo turizmo sodyba
Rinkos tyrimas: Coca-cola gėrimas
Audito rizika ir jos įvertinimas