Šperos.lt > Rinkodara > Socialinio marketingo ypatumai įvairiuose verslo sektoriuose

Socialinio marketingo ypatumai įvairiuose verslo sektoriuose

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: Ištirti komercinių įmonių vykdomas socialines kampanijas. Socialinis marketingas ir socialiai atsakingas verslas. Įmonių socialinė atsakomybė. Socialinės iniciatyvos užsienio šalyse. Jungtinių tautų Pasaulinis susitarimas. ISA praktika Europos Sąjungos (ES) valstybėse narėse. Praktika Latvijoje. Praktika Graikijoje. Praktika Jungtinėje Karalystėje. Socialiai atsakingos įmonės Lietuvoje. Baltijos šalių Socialinė atsakomybė ir verslo etika. Kokia ji Lietuvoje? Įmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) palyginimas. Socialinis marketingas kai kuriose verslo sektoriuose. Telekomunikacijų sektorius. Socialinis marketingas pramonės sektoriuje. Komercinės televizijos. Informacinė kampanija: "Laikas padėti kitiems". Mūsų atlikta apklausa. Išvados. Šaltiniai. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

39 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 386.62 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą