Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo ypatumai kraujo donorystėje

Marketingo ypatumai kraujo donorystėje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rinka kraujo donorystėje. Rinkos ir jų segmentavimas kraujo donorystėje. Vartotojų elgsena kraujo donorystėje. Rėmimas kraujo donorystėje. Komunikacinis procesas kraujo donorystėje. Reklama. Reklamos funkcijos ir klasifikacija kraujo donorystėje. Pozicionavimas kraujo donorystėje. Pardavimo skatinimo tikslai bei jų būdai kraujo donorystėje. Ryšiai su visuomene kraujo donorystėje. Išvados. Priedai(8). Išnašos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

26 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 2.02 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą