Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos. Heineken "Donny", "Der Rudi". Heineken. Heineken reklamų analizė. Reklamos ypatybės. Informacijos pateikimas. Komunikacija ir kūrybinė strategija. Produkto vartojimo galimybės. Amstel "Buitenspel", "Afscheid". Amstel pilsner. "Amstel" reklamų analizė. Reklamos potraukis. Informacijos pateikimas. Komunikacija ir kūrybinė strategija. Produkto vartojimo galimybės. Kalnapilis "Mes lietuviai", "Grand". Švyturys "Potvynis", "Kaip gražu". Reklamos ypatybės. Humoras reklamoje. Olandija. Vokietija. Lietuva. Alaus vartojimo atvejai. Reklamos strategijos. Reklamos apibūdinimas ir esmė. Reklamos savybės. Reklamos funkcijos. Reklamos tipai. Reklamos objektas ir subjektas. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Reklama spaudoje. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Reklamos žurnaluose ir laikraščiuose palyginimas. Reklama televizijoje. Reklamos tipai televizijoje. Televizijos reklamos poveikio etapai. Reklamos per televiziją poveikis šeimai. Reklama internete. Reklamos formos internete. Radijo reklama. Lauko (išorinė) reklama. Lauko (išorinės) reklamos klasifikavimas. Reklamos rinka Lietuvoje. Geriausiai reklamas įsidėmintys regionai ir miestai. Reklamos žiniasklaidoje ypatybės. Teisiniai reklamos apribojimai. Reklama ateityje. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis (13).