Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos galimybių analizė: alaus darykla AB "Gubernija"

Reklamos galimybių analizė: alaus darykla AB "Gubernija"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Santrauka. Įvadas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Pagrindinės reklamos grupės. Spausdinta reklama. Transliacinė reklama. Tiesioginė reklama. Viešoji(išorinė)reklama. Reklama pardavimo vietose. Specialioji reklama. Demonstracinė reklama. AB "Gubernija" charakteristika. AB "Gubernija" reklamos galimybių analizė. AB "Gubernija" reklamos televizijoje analizė. AB "Gubernija" demonstracinės reklamos analizė. AB "Gubernija" reklamos internete analizė. Išvados. Rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 82.07 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą