Reklamos apibūdinimas, reikšmė. Ankstyvoji reklama. Reklamos socialinės funkcijos. Teigiamos reklamos savybės. Neigiamos reklamos savybės. Reklamos tipai. Karo meto reklama. Šiuolaikinė reklama. Reklamos procesas ir jo kūrimo etapai. Reklama spaudoje, reklaminiai skelbimai. Reklama laikraščiuose ir žurnaluose: pranašumai ir trukumai. Reklama televizijoje. Svarbiausi reklamos akcentai. Naudojami reklamos būdai. Reklamos televizijoje privalumai ir trūkumai. Reklama internete. Reklamos internete privalumai ir trūkumai. Radijo reklama, jos privalumai ir trūkumai. Lauko (išorės) reklama. Viktorinos iškabos ir jos privalumai ir trūkumai. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimo dėsningumas. Reklamos poveikis emociniu požiūriu. Demonstracinės reklamos formos. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Televizijos reklamos poveikio etapai. Reklamos poreikis šeimai per televiziją. Socialinė (nekomercinė) reklama. Reklamos tikslų ir uždavinių palyginimas su komercine reklama. Komercinė reklama. Reklama ir mūsų pasąmonė. Sąmonė ir pasąmonė. Kolektyvinė pasąmonė. Kalbinės manipuliacijos reklamoje. (Paslaugos, naujumo įspūdžio sūkuriams, kokybės įasmeninimas). Reklamos įstatymas. Įstatymo paskirtis ir taikymas. Pagrindinės sąvokos. Klaidinanti reklama. Reklama ir vaikai. Išorinė reklama. Spalvų psichologija ir reklama. Teksto komponavimas: simetrinis, asimetrinis, laisvas.