Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo priemonių planas: energetinis gėrimas "Red bull"
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Marketingo priemonių planas: energetinis gėrimas "Red bull"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Makro, mikro aplinkos analizė. Makro aplinka. Mikro aplinka. Rinkos dydis ir segmentai. Vartotojų poreikiai ir elgsena. Energetinio gėrimo "Red bull" poreikių analizė. Vartotojų elgsenos tyrimas. Produkto pozicionavimas. Prekinis ženklas. Asortimento gylis ir plotis. Vieta Bostono matricoje. Prekės gyvavimo ciklas. Kainodara ir nuolaidos. Pelno lūžio taškas. Nuolaidų programa. Pardavimų organizavimas. Pardavimų rėmimas. "Red bull" reklama. Naujos reklamos kūrimas. Marketingo strategijos. Išvados. Summary.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-26
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis1.09 MB
AutoriusErnesta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Astromskienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo planas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • A. Astromskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą