Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga"

Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
UAB "Vesiga" Daumantų padažo marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Išorės veiksnių analizė. Lietuvos padažų rinka. Gamtos aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Vidaus veiksnių analizė. SWOT analizė. Potencialūs vidaus pranašumai. Potencialūs vidaus trūkumai. Potencialios išorinės grėsmės. Potencialios išorinės galimybės. Marketingo tikslai. Tikslinės rinkos parinkimas. Psichografinis ir vartotojo elgesys. Pirkimo motyvai, prisitaikymas prie prekės, reakcija į naujoves ir kt. Marketingo programa. Veiksmų planas. Kontrolė. Išvados ir rekomendacijos. Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Marijampolės kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 77.59 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą