Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso studija: bankas DnB NORD
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo komplekso studija: bankas DnB NORD

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. DnB NORD banko marketingo komplekso analizė. DnB NORD banko marketingo komplekso elementų charakteristikos. Paslaugų produktas. Paslaugų kaina. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų rėmimas. Paslaugų fizinis akivaizdumas. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų teikimo proceso dalyviai – žmonės. Paslaugų veiklos efektyvumas ir kokybė. DnB NORD banko marketingo komplekso elementų palyginimas. Paslaugų produkto įvertinimas. Paslaugų kainos palyginimas. Paslaugų teikimo vietos apibūdinimas. Paslaugų rėmimo apibrėžimas. Paslaugų fizinio akivaizdumo nustatymas. Paslaugų teikimo proceso apibrėžimas. Paslaugų veiklos efektyvumo ir kokybės palyginimas. Išvados.

Ištrauka

Šiandien nei vienas žmogus neapsieitų be finansinių paslaugų: reikalingas tarpininkavimas mokant mokesčius, vykdant kitus ūkinius sandorius, dažnam reikalingas kreditas namui ar verlsui, įvairios konsultacijos finansiniais klausimais, draudimas ir kita. Kiekvienas, pirkdamas kokią nors paslaugą, tikisi likti patenkintas jos kokybe. Ypač tai susiję su finansais – juk nei vienas nenorėtų patikėti savo pinigų į "nesaugias rankas". Taigi įmonės, teikiančios tokias paslaugas, turi būti itin patikimos.
Savo darbe kaip tik ir pasirinkau finansines paslaugas teikiančią įmonę – DnB NORD. Tai vienas didžiausių bankų Lietuvoje. Norėdamas išlaikyti savo lyderio pozicijas, toliau didinti klientų skaičių bei sulaukti didesnio pelno, jis turi atsižvelgti į tokius dalykus kaip didėjantys vartotojų poreikiai bei bankų-konkurentų veikla, įvertinti esamą padėti, nustatyti privalumus bei trūkumus ir imtis priemonių egzistuojančioms problemoms spręsti, savo tikslams pasiekti.
Taigi, kaip minėjau, mano darbo objektas – DnB NORD bankas. Darbo tikslas – atlikti šios finansinių paslaugų įmonės marketingo komplekso analizę ir parengti jo tobulinimui siūlomų marketingo sprendimų aprašą.
Apibrėžti tokie uždaviniai:
DnB NORD banko marketingo komplekso elementų charakteristika;
Marketingo komplekso stiprybių ir silpnybių įvertinimas (lyginant su konkurentais);
Marketingo komplekso tobulinimo galimybių numatymas; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-29
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai7
Dydis58.26 KB
Autoriusodeta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasA. Garalis
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komplekso studija bankas DnB NORD [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • A. Garalis
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą