Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimai (10)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimai (10)

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimų sudėtis. Marketingo tyrimo planavimas. Marketingo tyrimo planavimo paaiškinimas. Kokybinio ir kiekybinio tyrimų palyginimas. Apklausos metodai. Stebėjimo tyrimai. Stebėjimo tyrimų paaiškinimai. Eksperimentiniai marketingo tyrimai. Eksperimentų klasifikavimas. Imtys ir jų atranka. Tikimybinės atrankos metodai. Netikimybiniai atrankos metodai. Nestatistiniai metodai imties dydžiui nustatyti. Anketos imties dydžio nustatymas (didelės visumos virš 50 000 narių). Pagal tyrimo kryptingumą yra išskirtos trys marketingo tyrimų rūšys. Pagal tiriamą objektą. Pagal teorinį lygį bei praktinį pritaikomumą. Tyrimo reikalingumo pagrindimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-11
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis20 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis25.14 KB
AutoriusOlia
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. A. Garškienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Marketingo tyrimai [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 20 skaidrių
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Doc. A. Garškienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą