Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vilniaus viešbučių įvaizdžio tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vilniaus viešbučių įvaizdžio tyrimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Tiriama problema ir jos šaltiniai. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Viešbučių darbuotojų apklausos rezultatų analizė. Vilniaus gyventojų apklausos rezultatų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).

Ištrauka

Įvaizdžio formavimo bei valdymo klausimai yra labai aktualūs šiandieninėms organizacijoms. Lietuvos ūkio subjektams, siekiantiems plėtoti savo veiklą ir sėkmingai konkuruoti su Europos bei pasaulio kompanijomis, būtina suprasti ir naudoti visus būdus konkurenciniam pranašumui įgyti. Vienas iš tokių būdų – teigiamo įmonės įvaizdžio sukūrimas.
Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, augant prekių ir paslaugų pasiūlai, didėjant pirkėjų galimybei rinktis, kai pagrindinė problema yra ne pagaminti prekes, o jas parduoti, išryškėja įvaizdžio svarba. Reklama, iš dalies, praranda savo poveikio vartotojams galią. Vartotojo palanki nuomonė apie organizaciją bei jo informuotumas apie jos teikiamas paslaugas bei prekes ne reklamos keliu, o kitais kanalais, yra viena iš galimybių organizacijai susikurti lojalių bei patenkintų klientų ratą. Kadangi, bendras požiūris į organizaciją dažnai yra įtakojamas jos įvaizdžio, todėl stiprus įvaizdis gali ne tik paremti organizacijos prekių ir paslaugų pardavimą, bet taip pat į organizaciją pritraukti tiek akcininkus, tiek ir žmogiškuosius išteklius.
Išsiaiškinti, kaip Vilniaus viešbučiai formuoja savo įvaizdį, padės marketingo tyrimai. Glaustai marketingo tyrimus galima apibrėžti taip:
Marketingo tyrimai – tai vadybos sprendimams, susijusiems su marketingo kompleksu, priimti reikalingos informacijos apie rinką planavimas, rinkimas, kūrimas ir analizė, išvadų, siūlymų rengimas.
Marketinge priimami sprendimai ir atliekami veiksmai gali būti visiškai pagrįsti, jeigu jie remiasi objektyvia informacija. O marketingo informacija – tai susisteminta surinktų duomenų informacija, tinkama marketingo sprendimams priimti ir tam panaudota. Taigi reikiama informacija gaunama tik kryptingai apdorojus duomenis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis139.66 KB
AutoriusLiepa
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Vaitkienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vilniaus viesbuciu ivaizdzio tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • R. Vaitkienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą