Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Pagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų analizė. Rėmimo komplekso struktūra. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Asmeniniai pardavimai. Reklama. Skirtumai tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų. Skirtumai tarp reklamos ir pardavimų skatinimo. Skirtumai tarp reklamos ir populiarinimo. Skirtumai tarp reklamos ir asmeninio pardavimo. Išvados.

Ištrauka

Šiandien rėmimas labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Rėmimo komplekso elementai padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Jie padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo priemonė. Reklama apibūdina prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Reklamos ir rėmimo priemonės skiriasi savo pateikimu vartotojams, ir kiekviena iš šių rėmimo priemonių kiekvieną pirkėją veikia skirtingai. Tai priklauso nuo to, ko būtent reikia vartotojui, ar išreklamuotos prekės, ar tos kuri buvo išbandyta kokioje nors parodoje ar mugėje. O gal vartotojas pasikliauja pardavėjo pateikta informacija ir gerai apžiūrėjęs prekę tik tada nusprendžia ją pirkti. Yra ir tokių kurie perka tik tų firmų prekes, kurios yra visuomenėje įsitvirtinę palankų įvaizdį. Tačiau iš dalies jie yra neatsiejami vienas nuo kito, pavyzdžiui populiarinimas yra trumpalaikio poveikio, ir yra neatsiejamas nuo kitų rėmimo veiksmų. Juk neužteks vartotoją pritraukti elementariausia reklama, reikia visų rėmimo veiksmų kad pritraukti ir išlaikyti vartoja. Efektyviausia yra naudoti visus rėmimo veiksmus.
Darbo objektas - reklama ir rėmimo veiksmai.
Darbo tikslas - išanalizuoti pagrindinius skirtumus tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų.
Darbo uždaviniai:
1. Išaiškinti rėmimo sąvoką.
2. Aptarti rėmimo veiksmų grupes.
3. Apibūdinti reklamą.
4. Pateikti pagrindinius skirtumus tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų.
Darbo metodai:
1. Literatūros analizė – buvo išanalizuota lietuvių ir užsienio autorių literatūra rėmimo klausimais. (Uzbauskienė R., Obelenytė O., Baranauskas A., Jefkins F., Vijeikis J., Vijeikiene B., Pajuodis A., Čeikauskienė M., Dubinas V., Pranulis V., Urbonavičius S., Virvilaitė R.)
Darbo struktūra - Darbą sudaro 20 puslapių, 2 dalys, 1 paveikslėliai, 2 lentelės, 8 sąvokos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis42.49 KB
AutoriusJulita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Titienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Skirtumu analize tarp reklamos ir kitu remimo veiksmu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Utenos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • R. Titienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą