Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748
Aprašymas

Įvadas. Prekybinės veiklos teoriniai aspektai. Įmonių rūšys. Prekių asortimento politika. Prekybinės veiklos aspektai. Prekybos sritys, rūšys ir institucijos. Prekybos ir jos įmonių vieta bei vaidmuo ūkyje. UAB "Elpa ir partneriai" charakteristika. UAB "Elpa ir partneriai" prekybinė veikla. Įmonės pardavimo strategijos analizė. Prekių importo organizavimas. Parduotuvės prekybiniai įrengimai. Prekių asortimentas. Paklausiausios prekės. Asortimento ir jo efektyvumo prekybinei veiklai analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (4). Išnašos.

Ištrauka

Pasak Arvydo Pajuodžio (2002, 7 psl.), rinkodara atsirado ir tobulėjo kaip vartojimo prekes gaminančių pramonės įmonių valdymo rinkoje teorija ir praktika šiose įmonės gaminamų prekių pardavimo politika. Tuo ir galima paaiškinti, kad vadybos vadovėliuose bei kitose publikacijose šios teorijos principai, metodai ir priemonės iš esmės nagrinėjami pramonės įmonių pozicijose, kurį į savo prekių paskirstymo procesą galima įtraukti arba neįtraukti.
Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų strategijas. Tačiau XX amžiaus antrojoje pusėje situacija ėmė kisti. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje, suintensyvėjus koncentracijos procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir jų vaidmuo paskirstymo sferoje . Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos (grupės, tinklai), kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas-teigia A. Pajuodis (2002, 23 psl.).
Padidėjusi prekybos įmonių galia ir jų veiklos specifika buvo pagrindinės priežastys, lėmusios savarankiško prekybos marketingo, kaip prekybos įmonių vadybos koncepcijos, atsiradimą. Praėjusio amžiaus aštuntąjį dešimtmetį Vakarų Europoje, pirmiausia Vokietijoje, pasirodė pirmosios publikacijos, kuriose buvo mėginama pramoninio marketingo principus ir metodus pritaikyti prekybos įmonių, daugiausia mažmeninės prekybos, specifikai. Tačiau ilgą laiką teorija buvo atsilikusi nuo praktikos, buvo jaučiama kompleksinio požiūrio į prekybos įmonės marketingo valdymą stoką, tai tam tikru mastu pavyko įveikti tik praėjusio šimtmečio pabaigoje. Pasirodė pirmieji vadovėliai bei mokymo priemonės, skirtos prekybos marketingo studijoms, šią discipliną pradėta dėstyti aukštosiose mokyklose, sparčiai daugėja prekybos marketingo mokslines problemas nagrinėjančių monografijų ir straipsniu. A. Pajuodis (2002, 43 psl.).
Taigi prekybos marketingas palyginti dar labai jauna, besiformuojanti mokslo disciplina. Todėl nėra vieningos nuomones dėl jos turinio, struktūros, atskirų joje nagrinėjamų klausimų traktavimo. A. Pajuodis (2002, 48 psl.).
Publikacijų, nagrinėjančių prekybos marketingo klausimus, verstų į lietuvių kalbą yra labai nedaug. Jų pasigenda ne tik aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentai, dėstytojai, bet ir praktikai. A. Pajuodis (2002, 49 psl.).
Darbo problema – atsakyti į iškilusius klausimus: kaip asortimento struktūra įtakoja įmonės veiklos efektyvumui.
Diplominio darbo objektas – UAB "Elpa ir partneriai" – prekiaujanti telekomunikacine įranga.
Darbo tikslas – atlikti UAB "Elpa ir partneriai" prekybinės veiklos analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti įmonių prekybinės veiklos teorinius aspektus;
2. Susipažinti su UAB "Elpa ir partneriai" prekybine veikla;
3. Išanalizuoti UAB "Elpa ir partneriai" prekybinę veiklą;
4. Išanalizuoti UAB "Elpa ir partneriai" prekių asortimentą.
Darbo tyrimo metodai:
1. Literatūros analizė;
2. Konkrečios įmonės analizė;
3. Apklausos tyrimų analizė;
4. Tyrimų apibendrinimas.
Baigiamojo darbo hipotezė:
Ar formuojantis asortimentas turi įtakos įmonės pelno augimui, klientų pritraukimui.
Darbo struktūra:
Diplominio (baigiamojo) darbo struktūrą sudaro trys dalys. Pirmoji dalis konceptualioji - kelių autorių palyginimas apie prekybinės veiklos aspektus. Antroji dalis – analitinė, įmonės charakteristikos aprašymas. Trečioji dalis – konstruktyvioji, pasirinktos įmonės prekybinės veiklos analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-18
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis44 puslapiai 
Literatūros šaltiniai21 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis105.87 KB
AutoriusAlina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLiebuvienė
Švietimo institucijaVakarų Lietuvos verslo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekybines veiklos analize telekomunikacine iranga Elpa ir partneriai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 44 puslapiai 
  • Vakarų Lietuvos verslo kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Liebuvienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą