Šperos.lt > Rinkodara > Pardavimai (2)

Pardavimai (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pardavimas. Pardavimų tikslai. Pardavimo priemonės. Geras pardavėjas yra tas, kuris. Pardavėjas yra neprofesionalus, jeigu jis. Srautų diagrama, vaizduojanti pardavimo/aptarnavimo procesą. Marketingas. Pagrindinės marketingo funkcijos. Marketingo(rinkodaros) kompleksas. Galima išskirti keturias pagrindines marketingo strategijas. Kaina. Kainų nustatymo procesas. Kainų intervalo nustatymas. Gamyba. Gamybos proceso schema. Logistika. Logistikos tikslai. Logistinė grandinė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

7 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 55.49 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą