Įvadas. Pardavimo istorija. Šiuolaikinės pardavimo teorijos. Kaip vartotojas apsisprendžia pirkti. Žmonių bruožai pasireiškiantys perkant ir kaip padaryti, kad jie pirktų tik pas jus. Kokia kaina parduoti? Kainų politikos priemonės. Kainos formavimas. Rinkos kaina veikiantys faktoriai. Kainų diferencijavimas. Rinkodara. Paprastoji rinkodaros sistema. Šiuolaikinės rinkodaros sistemos pagrindiniai veikėjai ir veiksniai. Pardavimo ir rinkodaros koncepcijų palyginimas. Pardavimo koncepcija. Rinkodaros koncepcija. Keturios "P" rinkodaros kompleksas. Rinkos analizė, planavimas, planų įvykdymas ir kontrolė. Dešimt mirtinų rinkodaros nuodėmių. Logistika. Logistikos ir marketingo ryšys jų ribos. Sėkmingo pardavimo paslaptys.