Šperos.lt > Rinkodara > Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu

Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Motyvacijos samprata. Motyvacijos teorijos 1930-2004 metais. Lietuvos įmonių darbuotojų motyvavimo priemonės 1990-2004 metais. Vidinės rinkodaros samprata. Vidinės rinkodaros diegimas organizacijoje. "SERVQUAL" modelio taikymas vidinėje rinkodaroje. Pardavimo agentai, jų skatinimo sistema. Pardavimo agentų samprata ir funkcijos. Pardavimo agentų skatinimo sistema. Pardavimo agentų motyvavimas vidinės rinkodaros aspektu. Išvados. Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Panevėžio kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 1.05 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą