Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: grožio paslaugos UAB "Stileiva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: grožio paslaugos UAB "Stileiva"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – remiantis literatūra parengti marketingo tyrimą pagal grožio paslaugas teikiančia įmonę "Stileiva". Grožio salono "Stileiva" trumpas veiklos aprašymas. Įmonės "Stileiva" dabartinės situacijos analizė. Makroaplinka. Ekonominė situacija. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Klientai. Tiekėjai. Konkurentai. Rinka. Vartotojų elgesys. Rinkos segmentavimas. Konkurentų analizė. Konkurentų pranašumų ir trūkumų įvertinimas. Salono "Stileiva" SWOT analizė. "Stileiva" tikslai ir uždaviniai. "Stileiva" marketingo komplekso strategija. Paslauga. Klientų vyrų, jaunimo pritraukimas. Kaina. Paslaugų teikimas. Komunikacija. Reklama. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Žodinės rekomendacijos. Vidinis marketingas. Sąveikos marketingas. Išvados.

Ištrauka

Vystantis ekonomikai, greitėjant gyvenimo tempui, vis mažiau laiko lieka kasdienių, buitinių darbų atlikimui. Dėl kylančios vartotojų gerovės žmonės gali daugiau naudotis pačiomis įvairiausiomis paslaugomis, kurios padeda išspręsti daugybę kasdienių rūpesčių.
Paslaugų paklausą įtakoja bendras ekonomikos išsivystymo lygis, pajamų dydis bei paslaugos kainos, kokybės ir būsimos naudos santykis.
Šio darbo tikslas – remiantis literatūra parengti marketingo tyrimą pagal grožio paslaugas teikiančia įmonę "Stileiva". Šis darbas parašytas realiai veikiančio grožio salono pavyzdžiu, analizuojant rinkas, kuriose ši įmonė veikia.
Tyrimo objektas – marketingo tyrimo parengimo teoriniai aspektai; grožio paslaugų įmonės "Stileiva" marketingo tyrimas.
Šiuo metu Lietuvoje yra labai daug įmonių teikiančių kirpyklų, kosmetikos salonų veiklą, tačiau daugelis jų yra mažos ir negali patenkinti vis didėjančių klientų poreikių. Pranašumą čia turi dideli grožio salonai, siūlantys savo klientams daugybę tradicinių ir netradicinių grožio paslaugų, atliekamų naujausių technologijų įranga. Tačiau ir šie salonai susiduria su problemomis, kaip pritraukti daugiau klientų, kaip išlaikyti jau esamus, kaip pristatyti naujas paslaugas, kaip tinkamai pozicionuoti paslaugas bei įgyti konkurencinį pranašumą. Į visus klausimus gali atsakyti detaliai ir kruopščiai parengtas marketingo tyrimas.
Tyrimo uždaviniai. Norint parengti marketingo tyrimą reikia:
• Išanalizuoti įmonės išorinę ir vidinę aplinką;
• Atlikti įmonės SWOT analizę;
• Ją atlikus suformuluoti marketingo tikslus ir uždavinius;
• Pagal įmonės tikslus numatyti marketingo strategiją;
Šiems uždaviniams spręsti buvo panaudoti šie tyrimo metodai:
• Mokslinės literarūros analizė;
• Antrinių duomenų analizė;
• Rinkos tendencijų prognozavimas.
Darbas apima dvi dalis:
Teorinė dalis. Šioje darbo dalyje analizuodama literatūrą išnagrinėjau paslaugų rinką bei jos ypatybes, išanalizavau paslaugų savybes.
Praktinė dalis. Marketingo tyrimo parengimas grožio paslaugų įmonei "Stileiva". Rengdama šį marketingo planą išanalizavau dabartinę situaciją rinkoje, pristačiau grožio salono "Stileiva" teikiamas paslaugas, įvertinau aplinkos poveikį įmonės veiklai. Daug dėmesio skyriau klientų ir konkurentų analizei. Nes tik tiksliai įvardyti vartotojų segmentai, konkurentų tikslai, jų privalumai ir trūkumai, gali padėti pasirinkti geriausią strategiją grožio salonų paslaugų rinkoje. Taip pat atlikau įmonės SWOT analizę, pagal ją suformulavau įmonės tikslus ir uždavinius. Tada pagal iškeltus uždavinius parinkau tinkamiausias marketingo strategijas, jų įgyvendinimo būdus. Kai jau žinojau, kokiais būdais bus pasiekta marketingo strategija, atlikau detalų veiksmų planą, paskaičiavau marketingo biudžetą ir numačiau kokiais metodais turi būti atliekama marketingo kontrolė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis118.25 KB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasV. Šmergelienė
Švietimo institucijaV. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas grozio paslaugos UAB Stileiva [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • V. A. Graičiūno aukštoji vadybos mokykla / 2 Klasė/kursas
  • V. Šmergelienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą