PowerPoint pristatymas. Darbo aktualumas. Darbo problematika. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Istorinė apžvalga. Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salono paslaugų rinkos konkurencingumo analizė. Konkurentai. Konkurencija. Konkurencijos priežastis. Kriterijai, į kuriuos atsižvelgiama priimant į darbą. Dalyvavimas stažuotėse ir seminaruose bei jų nauda. Populiariausios tobulinimosi šalys. Populiariausia kirpyklose naudojama kosmetika. Lojalumo programų taikymas. Potencialūs konkurentai. Produktai pakaitalai. Pirkėjai (klientai) pagal amžių. Pirkėjai pagal lytį. Klientai – užsieniečiai. Tiekėjai. Tiekėjų pasirinkimo kriterijai. Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salono paslaugų rinkos konkurencingumo analizė. Veiksnių sąlygos. Paklausos sąlygos. Įmonių strategijos, struktūra ir konkurencija. Vyriausybės vaidmuo. Galimybių vaidmuo. Tarptautinio verslo vaidmuo. Situacijos kirpyklų ir grožio salonų paslaugų įvertinimas. SWOT (GGSS) analizė. Stipriosios pusės. Silpnosios pusės. Galimybės. Pavojai. Galimi šakos vystymosi scenarijai.