Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Reklamos priemonių efektyvumas reklamuojant grožio salonų paslaugas
Reklamos priemonių efektyvumas reklamuojant grožio salonų paslaugas
9.7
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo aktualumas. Tyrimo problematika. Tyrimo tikslas. Hipotezės. Tyrimo metodas. Tyrimo vieta. Tyrimo laikas. Esamos situacijos aprašymas. Anketa ir jos pristatymas. Analizė. Hipotezių analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Namų darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
19 psl.
Lygis:
1 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Failo tipas:
175.31 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Įmonės rinkodara: grožio salonas "Alioksa"
Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salonų paslaugų rinka: jos patrauklumo ir galimų pavojų analizė
Verslo planas: grožio salonas "Gabrielė"
Grožio tyrimai
Verslo planas: grožio salonas IĮ "Prestižas"
Kūno grožio standartai Lietuvoje
Įmonės išorinės aplinkos analizė: grožio salonas
Motyvavimo priemonių naudojimas įmonėje
Verslo planas: grožio salonas IĮ "Afroditė"
Verslo planas: kirpykla UAB "Grožio oazė"