Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos (2)

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Įmonės marketingo orientacija. Marketingo komplekso strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Marketingo strategija įvedimo stadijoje. Marketingo strategijos augimo stadijoje. Marketingo strategijos brandos stadijoje. Marketingo strategijos smukimo stadijoje. Išvados.

Ištrauka

Prieš 10-12 metų Lietuvoje marketingo klausimas nebuvo keliamas. Žmonės nežinojo kas yra marketingas. Tačiau to meto laikotarpiui tai buvo normalu, nes nebuvo konkurencijos, asortimento galima sakyti irgi nebuvo, o buvo tik pačios būtiniausios prekės, visas kitas reikėjo laukti arba ieškoti per pažįstamus.
Laikas pasikeitė. Dabar atėję į parduotuves mes randame viską ką tik norime ir ko mums, galbūt iš vis nereikia. Reikėtų gal pradėti nuo to, kad mes galime pasirinkti ne tik prekes, bet ir vietą, t.y. parduotuvę kur apsipirkti. Mes galime važiuoti į didelę bazę ir praleisti ten pusę dienos. Bet taip pat įmanoma nueiti į nedidelę parduotuvėle netoli savo namų ir nupirkti pačius būtiniausius dalykus. Taip, viskas pasikeitė, todėl pasikeitė ir pardavėjų požiūris į pirkėjus.
Prisiminkite senuosius laikus, kada atėję į parduotuvę mes net negalėjome pagalvoti, kad pardavėjos iš vis skirtos mus aptarnauti, kad jos gali šypsotis ar būti malonios ir mandagios. Tačiau dabar, tai yra natūralu ir kitaip negali būti. Konkurencija skatina keistis ne tik pirkėjus, bet ir pardavėjus ir net vietas, t.y parduotuves. Todėl, net neabėjodam galimi sakyti, kad marketingo tyrimų aktualumas šiais laikais yra akyvaizdus. Kaip kitaip įmanoma sužinoti ar mes tenkiname visus vartotojo poreikius, ar mūsų prekės tokios kokybės kurios reikia pirkėjui, ar mūsų parduotuvė yra patogi pirkėjui ir t.t.
Be prekybos marketingo ir pastovaus marketingo tyrimų šiuolaikinis sėkmingas parduotuvių egzistavimas nebeįmanomas. Reikia pastoviai tirti rinką, pirkėjus, prekių asortimentą, vietą ir kitus mums rūpimus dalykus.
Todėl savo kontroliniame darbe bandysiu suderinti prekybos marketingo teorinę dalį su realiame gyvenime egzistuojančia situacija. Noriu palyginti teoriją su praktika tam, kad sužinoti ar kompetetingai dirba šiuolaikinės prekybos įmonės ir, aišku, jų vadovai bei vadybininkai.
Darbo tikslas – aptarti įmonės marketingo veiklos aspektus.
Darbo objektas:
Marketingo aplinkos analizė
Darbo metodai - mokslinės literatūros ir statistikos duomenų analizės. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis81.41 KB
Autoriusrugiss
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasBeržanskienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Beržanskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą