Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimų skatinimas: samprata, tikslai, priemonės, kryptys
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimų skatinimas: samprata, tikslai, priemonės, kryptys

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Įvadas. Darbo tikslas, uždaviniai. Darbo objektas. Pardavimų skatinimas. Samprata. Pardavimų skatinimo tikslai. Ilgalaikiai ir trumpalaikiai kainų skatinimo tikslai. Į galutinius vartotojus nukreipta pardavimo skatinimo veiksmais gamintojai siekia. Į paslaugų tiekėjus pardavimo skatinimo veiksmais vadovai siekia. Paslaugų pardavėjai (mažmenininkai) pardavimo skatinimo veiksmais paprastai siekia. Pardavimų skatinimo priemonės. Klientų skatinimas. Pardavimų skatinimo priemonės. Skatinimo tikslai ir priemonės, skirtos vartotojams, dažniausiai siekia šių tikslų. Darbuotojų skatinimas. Reklama ir pardavimų skatinimas. Efektyvios reklamos principai. Kainodara ir pardavimų skatinimas. Trumpalaikės kainos nuolaidos gali būti naudojamos siekiant. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-12
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis25 skaidrės
Literatūros šaltiniai9 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis276.28 KB
Autoriussaldokelis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasE. Gorbunovaitė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSveikatos mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint power point rinkodara [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 25 skaidrės
  • Klaipėdos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • E. Gorbunovaitė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą