Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros analizė: viešbutis "Vaivorykštė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodaros analizė: viešbutis "Vaivorykštė"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo objektas – viešbutis "Vaivorykštė". Darbo tikslas — įmonės įvertinimas iš rinkodaros pozicijų. Tai objektas, apie kurį sistemingai surinkome duomenis, surašėme, išanalizavome ir pateikėme išvadas, pasiūlymus problemai spręsti. Pasirinktos įmonės statusas, jos gaminamas produktas ar teikiama paslauga, asortimentas. Įmonės vartotojas (tikslinė rinka) ir vartotojų elgsena. Įmonės kainų politika: kainų lygis, kainodaros metodai ir strategija. Analizuojamosios įmonės paskirstymo politika: būdai, kanalai ir strategija. Įmonės rėmimo politika: priemonės ir strategija. Marketingo padalinio vieta ir reikšmė įmonės organizacinėje valdymo struktūroje. Darbuotojų funkcijos. Marketingo padalinio veikla "Vaivorykštės" įmonėje. Rinkos tyrimas ir įvertinimas. Verslo aplinkos įvertinimas: "Vaivorykštė" įmonės makroaplinkos ir mikroaplinkos analizė. Konkurentų analizė: produktai, kainų lygis, rėmimo ir paskirstymo politika, įvaizdis ir kiti veiksniai. Įmonės SWOT analizė. Verslo pranašumai ir konkurentabilumas. Rinkos tyrimo ataskaita. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasėkoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančius procesu. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti orientaciją į ateitį reikia įvertinti esamą padėtį. Taip ir šiuo, viešbučio "Vaivorykštė" atveju reikia atlikti esamos rinkos tyrimą.
Tyrimo objektas – viešbutis "Vaivorykštė".
Darbo tikslas – įmonės įvertinimas iš rinkodaros pozicijų. Tai objektas, apie kurį sistemingai surinkome duomenis, surašėme, išanalizavome ir pateikėme išvadas, pasiūlymus problemai spręsti.
Darbo uždaviniai:
Pasirinktos įmonės marketingo komplekso įvertinimas;
Įmonės statuso apibudinimas, jos teikiamos paslaugos, asortimentas;
Vartotojas (tikslinė rinka) ir vartotojų elgsena, veiksniai turintys įtakos įmonės vartotojo pirkimams sprendimai;
Kainų politika;
Rėmimo politika;
Paskirstymo politika;
Marketingo padalinys įmonėje;
Marketingo padalinio darbuotojų funkcijos;
Marketingo padalinio veikla įmonėje;
Rinkos tyrimas ir įvertinimas;
Verslo aplinkos įvertinimas;
Konkurentų analizė;
Įmonės SWOT analizė;
Įmonės situacija ir perspektyva rinkoje;
Verslo pranašumai ir konkurentabilumas;
Marketingo padalinio vieta ir reikšmė įmonės organizacinėje valdymo struktūroje;
Rinkos tyrimo ataskaita;
Išvados ir pasiūlymai.
Tyrimo būdai – pažintiniu tyrimu ir specialios literatūros analize ir sinteze.
Apibudinus ir įvertinus įmonę bei atlikus tyrimą gauti rezultatai ir nauda būtų tokia: iškeltai problemai rasti problemos sprendimo variantai leidžia įvertinti įmonės situaciją ir numatyti perspektyvą rinkoje, kai įmonė turi teigiamus pranašumus ir ta informacija, kuri gauta atlikus tyrimą leis įmonei pamatyti savo trūkumus, ir tikimės, kad įmonė pradės dirbti pelningiau ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis45.95 KB
AutoriusErnesta
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasPilipavičienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros analize viesbutis Vaivorykste [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Pilipavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą