Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras"Įvadas. Darbo tikslas - išsiaiškinti, kokios galimybės mažoms specializuotoms parduotuvėms išlikti rinkoje konkurencingomis didiesiems prekybos centrams. Teorinė asortimento formavimo ypatumų analizė. Prekė. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Kaina. Kainų politikos ir tikslų nustatymas. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai. Rėmimas. Rinka. Suvenyrų asortimento formavimo ypatumų analizė. Įmonės charakteristika. Tyrimo metodologija. Suvenyrų tyrimas. Suvenyrų grupė. Suvenyrų klasifikavimas. Vartotojų tyrimas. Respondentų demografinės, socialinės charakteristikos. Vartotojų elgsenos perkant suvenyrus tyrimo rezultatai. Rinkos tyrimas. Rinkos pozicionavimas ir pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados ir rekomendacijos. Priedas (anketa). Pastaruoju metu vis labiau vartotojų poreikiai tenkinami įvairias prekes bei paslaugas jiems teikiant dideliuose prekybiniuose centruose. Tiesa ta, kad iš tikrųjų didelė dalis vartotojų kaip akivaizdžią naudą pripažįsta patogumą apsipirkinėti dideliuose prekybos centruose, kur vienoje vietoje galima rasti praktiškai visas vartojimui reikalingas prekes. Nežiūrint į tai, kai kurie vartotojai vis dar linkę apsipirkinėti mažose specializuotose parduotuvėlėse, kuriose jiems gali būti pasiūlyta kita pirkimo vertė - dėmesys klientui, artimesnis pirkėjo ir pardavėjo kontaktas, galimybė išvengti grūsties bei diskomforto, patiriamo stovint eilėse prekybos centruose. Be to, tikėtina, jog vienoje srityje dirbanti parduotuvė gali pasiūlyti platesnį ir gilesnį prekių asortimentą. Todėl šio darbo tikslas - išsiaiškinti, kokios galimybės mažoms specializuotoms parduotuvėms išlikti rinkoje konkurencingomis didiesiems prekybos centrams. Darbe siauriau koncentruojamasi į ne maisto produktais prekiaujančias parduotuves, konkrečiau - dėmesys kreipiamas į suvenyrų bei kitų kultūros produktų prekyba užsiimančias parduotuves.
Darbo objektas – suvenyrais prekiaujanti UAB "Suvenyras". Darbo uždaviniai: 1. Nustatyti, kokias prekes apskritai vartotojai linkę pirki ne didžiuosiuose prekybos centruose, bet mažose specializuotose parduotuvėlėse; 2. Išsiaiškinti, kokią papildomą vertę gauna vartotojai pirkdami mažose parduotuvėlėse; 3. Numatyti suvenyrų pirkimo specializuotose parduotuvėse tendencijas; 4. Nustatyti polinkio pirkti pasiskirstymą pagal amžiaus grupes, lytį. ... Autorius | Edvardas |
---|
Viso autoriaus darbų | 2 darbai |
---|
Metai | 2007 m |
---|
Klasė/kursas | 1 |
---|
Švietimo institucija | Žemaitijos kolegija |
---|
Fakultetas | Mažeikių studijų centras |
---|
Failo pavadinimas | Marketingo analize prekyba suvenyrais UAB Suvenyras [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |