Pradžia> Rinkodara> Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa"Įvadas. Marketingo strategijos parengimas. Situacijos analizė. UAB "Duventa" veiklos aprašymas. UAB "Duventa" išorinės aplinkos analizė. UAB "Duventa" vidinės aplinkos analizė. UAB "Duventa" SWOT analizė. UAB "Duventa" segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas. Pozicionavimas. Konkuravimo strategijos parinkimas. UAB "Duventa" marketingo tikslai. UAB "Duventa" marketingo komplekso formavimas. UAB "Duventa" marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados. Priedai (2). Per pastaruosius metus ekonominė situacija Lietuvoje žymiai pasikeitė. Perėjimas nuo centralizuotos prie rinkos ekonomikos suformavo iš esmės naujas verslo sąlygas. Daugėja nedidelių, privačių, įvairias paslaugas ir konsultacijas teikiančių įmonių. Gausios rinkos sąlygomis teikti paslaugas darosi vis sudėtingiau. Kaip ir daugumai kitų įmonių, taip ir įmonėms, teikiančioms vidaus inžinerinių sistemų projektavimo bei montavimo paslaugas, norint eiti įmonės veiklos pelningumo didinimo ir konkurencingumo stiprinimo keliu, reikia ne tik išmanymo ir laiko, bet ir nemažų investicijų. Įmonės turi gerai apgalvoti ir pasirinkti tuos kelius, kad šios investicijos atsipirktų. Reikia sukurti išskirtinius paslaugų privalumus, kurie padėtų pritraukti ir išlaikyti daugiau klientų. Taip pat svarbu mokėti tinkamai suderinti visus marketingo veiksnius tarpusavyje, kad galėtume džiaugtis ne vienadiene sėkme, o ilgalaikiais gerais rezultatais ir nuolat stiprėjančiomis konkurencinėmis pozicijomis rinkoje. Visa tai parengti padeda sėkmingiausių pasaulio kompanijų taikomi klasikiniai ir naujausi strateginio valdymo modeliai bei priemonės. Problema – šiuolaikinės rinkos situacijai būdingas nepastovumas – nuolat atsiranda naujos stiprios įmonės, galinčios pasiūlyti kažką naujo. Tačiau rinka ne beribė – konkurentų greitai pasidaro per daug. Tuomet laimi tie, kas kuo nors pralenkia konkurentus. Konkurencingumo mažėjimas pastebimas ir UAB "Duventa", ir nieko nekeičiant, galima sumažinti ar net prarasti esama padėtį rinkoje. Darbo objektas – UAB "Duventa". Darbo tikslas – remiantis praktiniais tyrimais išanalizuoti įmonės veiklą, nustatyti egzistuojančias problemas, bei įvertinus esamą situaciją sukurti efektyvią marketingo strategiją, turinčią įtakos įmonės veiklos rezultatams.
Numatytam darbo tikslui pasiekti keliami uždaviniai: 1. Aptarti vidaus inžinerinių sistemų paslaugų rinką Lietuvoje. 2. Atlikti UAB "Duventa" veiklos ir perspektyvų analizę. 3. Išanalizuoti įmonės konkurentus ir pateikti konkurencinio pranašumo įgijimo strategiją. 4. Atlikti įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizę. 5. Atlikti pozicionavimą ir parinkti pozicionavimo strategiją. 6. Apibendrinti tyrimo metu gautus rezultatus ir pateikti siūlomą įmonės marketingo strategiją.
Darbe taikomi tyrimo metodai: 1. Antrinių duomenų ir mokslinės literatūros studijos ir analizė. 2. Pirminių duomenų šaltinių analizė. 3. Anketinė apklausa. 4. Grafinis duomenų vaizdavimas. Darbą sudaro 30 psl., darbe yra 2 lentelės, 5 paveikslai, 1 schema ir 3 priedai. ... Failo pavadinimas | Marketingo strategijos parengimas statiniu inzinerines sistemos UAB Duventa [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 32 puslapiai
 - Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
- Z. Jonavičienė
- 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |