Įvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Situacijos analizė. Rinkos analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Rinkos tendencijos. Esminiai sėkmės veiksniai. Rinkos pelningumas. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentai. Tiekėjų analizė. įmonės vidinės aplinkos analizė (arba įmonės portfelio analizė). Įmonės marketingo tikslai. Ab "Snaigė" marketingo strategija. Rinkos aprėpimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Pozicionavimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Konkurencinio pranašumo pasiekimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Marketingo komplekso elementų strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Prekės strategija. Kainų strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategijos. Išvados.