Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos parengimas: AB "Utenos trikotažas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos parengimas: AB "Utenos trikotažas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. SSGG analizė. Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas. Pozicionavimas ir pozicionavimo strategijos parinkimas. Konkurencinio pranašumo įgijimo strategijų parinkimas. Konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos parinkimas. Marketingo komplekso formavimas. Prekės strategijos. Skatinimas ar rėmimas. Marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados. PowerPoint pristatymas (9 skaidrės).

Ištrauka

Vis greičiau ir intensyviau kintant rinkos sąlygoms bei verslo aplinkai, stiprėjant konkurencijai, strateginis marketingo valdymas tampa prioritetine įmonės valdymo sritimi. Vis dažniau apie strateginį marketingą kalbama kaip apie bendrą visos įmonės valdymo filosofiją, kurios centre atsiduria vartotojas bei jo poreikiai. Panašu, kad strateginis marketingas, kurios teorinį pagrindą sudaro įvairūs ekonomikos, matematikos, filosofijos, psichologijos, vadybos ir kitų mokslų aspektai, tampa vienu iš pagrindinių veiksnių, atspindinčių atskirų vartotojų poreikius, ir visos visuomenės nuostatas ir interesus.
Strateginis marketingas šiandien nebe toks, koks buvo anksčiau. Strateginio marketingo funkcija arba procesas smarkiai pakito kompanijose, susiduriančiose su besikeičiančiomis ir aukštos konkurencijos rinkomis. Taip pat pasikeitė šiandieninio strateginio marketingo dėmesio centras bei poveikis.
Lietuvai atkūrus nepriklausomybę, trikotažo rinkoje sparčiau pradėjo kurtis ir vystytis daug naujų įmonių, tačiau tik nedaugelis jų sugebėjo išsikovoti savo vietą konkurencinėje kovoje. Trikotažo, kaip ir daugelio kitų rinkų, plėtros aktualumas yra susijęs su be galo didele konkurencija, kuri verčia įmones strategiškai planuoti ne tik pačią veiklą, bet ir su ja susijusią strateginio marketingo veiklą. Plečiasi tos įmonės, kurios naudoja tinkamai suplanuotas plėtros bei marketingo strategijas. Šias strategijas būtina paremti plačiais tyrimais ir faktais, todėl įmonės privalo pastoviai rinkti ir analizuoti daugybę informacijos apie komercijos, kuria užsiima šaką, rinką, konkurencinę, bei žinoma įvertinti išorinę įmonės veiklą, kuri labai dažnai kinta.
Plečiant trikotažo rinką, taip pat būtina orientuotis į vartotojų poreikių tenkinimą, prieš tai jam suteikiant visapusišką informaciją apie naudojamą gaminį.
Darbo tyrimo objektas – trikotažo rinkos plėtros strategijos parinkimo galimybių tyrimas, bei priemonių skirtų ją įgyvendinti, pasirinkimas.
Kursinio darbo tikslas – išnagrinėti trikotažo rinkoje veikiančių įmonių esamą situaciją, taip pat ištirti trikotažo gaminių vartotojų poreikius ir pomėgius, bei sukurti trikotažo rinkos plėtros tobulinimo planą, taikant rėmimo strategijas, kurį galėtų taikyti įmonė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis176.54 KB
AutoriusOvidijus
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasUrbonavičienė
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos parengimas AB Utenos trikotazas [speros.lt].doc
Microsoft PowerPoint pristatymas [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Urbonavičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą