Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Turizmo rinkodara ir įvaizdžio formavimas: pajūrio regionas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Turizmo rinkodara ir įvaizdžio formavimas: pajūrio regionas

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Pajūrio regiono turizmo rinkos rinkodara ir įvaizdžio formavimas. Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti Pajūrio regiono rinkos rinkodarą ir įvaizdžio formavimą. Pajūrio regiono turizmo rinkos rinkodara. Pajūrio regiono turizmo rinkos įvaizdis. Pajūrio regiono rinkodaros priemonės. Turizmo informacijos teikimas. Turizmo rinkos tyrimai ir jų būtinumas. Vietovę identifikuojančio prekės ženklo kūrimas ir palaikymas leidyba. Elektroninė rinkodara. Turizmo mugės ir lauko reklamos. Viešieji ryšiai ir bendradarbiavimas. Pajūrio regiono turizmo sektoriaus rinkodaros modelis. Pajūrio regiono turizmo sektoriaus rinkodaros organizacija. Pajūrio regiono turizmo sektoriaus rinkodaros programa. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Ryšių su visuomene palaikymas ir populiarinimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-12
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis139.18 KB
Autoriusilgakoje_
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR. Rukuižienė
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word rinkodaros REFERATAS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2013-06-08 IP: 78.61.2.131
    laima sako

    hj

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 3 Klasė/kursas
  • R. Rukuižienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą