Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: sanatorija AB "Eglė"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – parengti turizmo įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą 2007 metams. Makroaplinkos darančios įtaką AB "Eglės" sanatorijos veiklai vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. "Eglės" sanatorijos marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Paskirstymas. Tyrimas ir jo rezultatų vertinimas. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas 2006 metams. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų, priemonių planas ir biudžetas 2007 metams. Išvados.

Ištrauka

Pasaulyje šiandien turizmo klestėjimo ir plėtros laikas. Pasaulinio turizmo versle dirba dešimtys milijonų žmonių, o daugeliui šalių turizmas tapo pagrindine ūkine veiklos rūšimi ir išgyvenimo galimybe. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi gaminti ir vartotojams pateikti tokių prekių ar paslaugų, kurios tenkintų vartotojų poreikius ir jie norėtų ir galėtų įsigyti. Kadangi apgyvendinimo paslaugų sektorius Druskininkuose yra gana platus, konkurencinė aplinka didelė, tai kiekviena įmonė turi stengtis kuo kokybiškiau patenkinti vartotojo poreikius, sanatorija "Eglė" ne išimtis.
Darbo tikslas – parengti turizmo įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą 2007 metams.
Darbo uždaviniai:
Įvertinti makroaplinkas, darančias įtaką įmonės veiklai;
Atlikti marketingo komplekso vertinimą;
Atlikti anketinę apklausą;
Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.


Marketingas – tai vartotojo poreikių išsiaiškinimo ir tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individo ir organizacijos tikslų.
Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ar netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms tiesiogiai negalima daryti įtakos. Makroaplinką sudaro:
ekonominė aplinka;
socialinė – kultūrinė aplinka;
politinė – teisinė aplinka;
mokslinė – technologinė aplinka;
gamtinė aplinka. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-02-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai8
Dydis88.03 KB
AutoriusGintare
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR.A. Ligeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas sanatorija AB Egle [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • R.A. Ligeikienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą