Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: UAB "Samega"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo makroaplinkos analizė: UAB "Samega"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Marketingo makroaplinkos teoriniai aspektai. Marketingo ir makroaplinkos sąvokų apibrėžimai. Marketingo makroaplinkos. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Praktinė analizė. UAB "Samega" veiklos apibūdinimas. UAB "Samega" makroaplinka. UAB "Samega" misija ir tikslai. UAB "Samega" SSGG analizė. Išvados.

Ištrauka

Makroaplinka šiuolaikinėse organizacijose yra pagrindinis sėkmės faktorius, nes padeda priartinti įmonės veiklą prie nustatyto tikslo, įvedant į rinką padeda sukurti tinkamą marketingo planą kuris įmonei suteikia pranašumų ir pokyčių versle. Organizacijose makroaplinka yra koreguojama bei pritaikoma prie nuolat besikeičiančių valdymo išorinių bei vidinių veiksnių. Grįžtamasis ryšys užtikrina organizacijos makroaplinkos teorinį ir praktinį suderinamumą.
Temos aktualumas. Stiprėjant konkurencijai bei vykstant globalizacijos procesams, Lietuvos įmonių vadovai priversti atsakingai planuoti savo veiklą, o priimdami sprendimus atsižvelgti į riziką. Verslininkai siekiantys ilgalaikės verslo sėkmės, privalo nuolat stebėti besikeičiančią išorinę aplinką, ją analizuoti ir atsižvelgiant į joje vykstančius pokyčius, priimti marketingo sprendimus. Tai leidžia teigti, kad kiekvienai įmonei, siekiančiai aukšto konkurencingumo bei veiklos efektyvumo, ypač svarbu veikti pagal iš anksto numatytą marketingo planą kurio teisingas sukūrimas galimas tik gerai pažįstant marketingo aplinką bei įvertinus jos veiksnius.
Šiame darbe teorines žinias bandysime pritaikyti analizuodami UAB "Samega" marketingo makroaplinką. Makroaplinkos planas turėtų padėti išspręsti įmonės plėtros ir pelno didinimo problemas. Atsižvelgdami į įmonės specifiką, bandysime analizuoti jos veiklą, tikslus, makro ir mikro aplinkas, atliksime stipriųjų ir silpnųjų pusių analizę, parinksime išvadas ir pasiūlymus.
Darbo objektas – UAB "Samega" marketingo makroaplinka.
Darbo tikslas – atlikti literatūros analizę, pateikti terminų ir sąvokų sampratas ir išanalizuoti UAB "Samega" marketingo makroaplinką.
Darbo uždaviniai:
Ištirti marketingo teorinius aspektus;
Išanalizuoti marketingo makroaplinkos vidines ir išorines aplinkas;
Apibūdinti UAB "Samega" įmonės veiklą;
Pateikti pasiūlymus bei išvadas.
Tyrimo metodai:
Mokslinės literatūros analizė, jos sisteminimas ir apibendrinimas;
UAB "Samega" veiklos, bei makroaplinkos analizė.
Pagrindiniai informacijos šaltiniai panaudoti darbe, buvo įvairių mokslininkų, dirbančių vadybos ir marketingo srityse, mokslinės monografijos, straipsniai mokslo darbų rinkiniuose, tęstiniuose moksliniuose leidiniuose ir periodiniuose mokslo žurnaluose, internetas, UAB "Samega" marketingo veiklos rezultatų duomenys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis45.37 KB
Autoriussandra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasNorkienė
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasMažeikių studijų centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo makroaplinkos analize UAB Samega [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Žemaitijos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Norkienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą