Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujos prekės kūrimo ir įvedimo į rinka projektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujos prekės kūrimo ir įvedimo į rinka projektas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Prekyba kosmetikos gaminiais kompanija "Faberlic". Įvadas. Darbo tikslas – parengti kompanijos "Faberlic" plaukų dažų mėginėlių sukūrimo projektą ir pagrįsti jo reikalingumą. Tyrimo objekto ir informacijos šaltinių apžvalga. Naujos prekės kūrimo teorijos analizė. Inovatyvių prekių ypatumai. Rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifika. Rinkodaros komplekso ypatumai ir jų naudojimas naujos prekės vystyme. Kompanijos "Faberlic" naujos prekės kūrimo analizė. Kompanijos "Faberlic" inovatyvios prekės esmė ir pagrindimas. Kompanijos "Faberlic" rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifika. Kompanijos "Faberlic" rinkodaros komplekso ypatumai ir jų naudojimas naujos prekės vystyme. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Žmonės pradėjo dažyti plaukus dar gilioje senovėje, kai estetinis supratimas pakilo aukščiau "urvinio" lygio, ir senovės egiptiečių, romėnų bei graikų kultūros jau turėjo savas plaukų dažymo technologijas bei skyrė šiai procedūrai daug dėmesio. Faraonų kapuose archeologai rado pusiau brangiais akmenimis papuoštus aukso ir sidabro indus, kuriuose buvo plaukų, antakių ir barzdos dažų.
Mūsų laikais plaukus dažo daugiau nei pusė moterų ir daug vyrų. Plaukų spalvos mados XX a. dažnai keitėsi. XXI a. jau spėjo pasižymėti tuo, kad išnyko masinės mados supratimas.
Dažnai moterys nėra patenkintos savo natūraliu plaukų atspalviu ir kartais nori pasikeisti. Tas begalinis noras atrodyti gražiai, ar staigi mintis pakeisti savo įvaizdį dažnai priverčia mus nusipirkti dėžutę dažų plaukams, juo labiau, jog nuotraukoje ant dėžutės matome besišypsančią žavią blondinę ar brunetę su ryškiais tarsi komplimento vertais plaukais. Tačiau pasiekti šį rezultatą ne visada pavyksta, o kai kurie yra netgi alergiški dažams to net nežinodami. Todėl kompanijai "Faberlic" siūlau pradėti gaminti plaukų dažų mėginėlius, kad vartotojai, prieš dažant visus plaukus, galėtų pasibandyti su mažu kiekiu, nudažant vieną sruogelę arba pasitepant odą, pvz. už ausies, kad pažiūrėti ar nėra alergiškas šitiems dažams.

Darbo objektas – Kompanijos "Faberlic" plaukų dažų mėginėlių sukūrimas.
Darbo tikslas – parengti kompanijos "Faberlic" plaukų dažų mėginėlių sukūrimo projektą ir pagrįsti jo reikalingumą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti naujos prekės kūrimo teoriją.;
2. Išnagrinėti kompanijos "Faberlic" inovatyvios prekės esmę ir pagrindimą;
3. Išanalizuoti kompanijos "Faberlic" rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifiką;
4. Išnagrinėti kompanijos "Faberlic" rinkodaros komplekso ypatumus ir jų naudojimą naujos prekės vystyme.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros šaltinių analizė;
2. Apklausa raštu;
3. Duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis58.49 KB
AutoriusIlonac
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Vaitiekus
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujos prekes kurimo ir ivedimo i rinka projektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • A. Vaitiekus
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą