Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Cigarečių analizė pagal 4P marketingo kompleksą
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Cigarečių analizė pagal 4P marketingo kompleksą

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051
Aprašymas

Įžanga. Prekė (product). Prekės klasifikavimas. Prekės asortimentas. Prekės identifikavimas. Prekės įpakavimas. Rinka ir jos segmentavimas. Kaina (price). Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Kainų nustatymo metodai. Kainų politika cigaretėms Lietuvos rinkoje. Vieta (place). Rėmimas (promotion). Informacijos šaltiniai. Pozicionavimas. Pasiūlymai dėl naujo produkto. Išvados. Priedai (13 psl.).

Ištrauka

Tabako pramonė veikia globaliai, daugumoje tautų ir kultūrų. Cigaretės yra vienintelis žinomas produktas, kuris kenkia sveikatai, tačiau parduodamas legaliai. Cigarečių verslas yra gana pelningas, nes jų paklausa yra pakankamai didėlė, o statistika rodo, jog rūkančiųjų skaičius vis auga. Nors yra didelė tabako gaminių kontrolė ir suvaržymai, tačiau Lietuvos rinkoje šių prekių labai gausu, todėl mes nusprendėme įsisavinti 4P marketingo komplekso veikimą, analizuojant mūsų pasirinktą prekę – cigaretes.
Marketingo kompleksą 4P sudaro veiksmai ir sprendimai susiję su preke (angl. product), jos kaina (angl. price), paskirstymu (angl. place) ir rėmimu (angl. promotion). Šie veiksmai skirti vartotojo poreikiams tenkinti, nes visa įmonės veikla pagrinde orientuota į jį.

Darbo aktualumas. Dabartiniu metu labai išaugus konkurencijai, norint sėkmingai plėtoti verslą svarbu gerai pažinti gaminamą ir konkuruojantį produktą, rinką ir joje veikiančius dėsnius. Cigarečių versle yra ypatingai daug panašių ir tarpusavyje konkuruojančių produktų, todėl čia labai svarbu išsinagrinėti visas 4 marketingo komplekso sudedamąsias dalis.

Problema. Marketingas, nagrinėjamas tik iš teorinės pusės yra gana sunkiai įsisavinamas dalykas. Todėl teorijos veikimą lengviau pažinti pritaikant jį praktikoje, analizuojant vieną pasirinktą produktą.

Darbo tikslas. Išnagrinėti cigaretes pagal 4P marketingo kompleksą.

Darbo uždaviniai:
1) aptarti cigaretes kaip produktą;
2) išanalizuoti cigarečių marketingo aplinką (rinką bei jos segmentavimą);
3) apžvelgti cigarečių kainas;
4) išnagrinėti cigarečių pardavimo vietas Kauno mieste;
5) aptarti cigarečių rėmimą;
6) pasiūlyti naują produktą Lietuvos rinkai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-12
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis46 puslapiai 
Literatūros šaltiniai25
Dydis397.25 KB
Autoriussiga
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Šleževičius
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasHumanitarinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Cigareciu analize pagal 4P marketingo kompleksa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 46 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • A. Šleževičius
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą