Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z"

Vartotojų elgsenos analizė: kavinė–baras "Ramovė Z"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: ištirti įmonės, teikiančios viešo maitinimo paslaugas, vartotojų elgseną ir motyvacijas. UAB Ivoreza kavinė – baras "Ramovė Z". Vartotojų elgsenos samprata. UAB Ivoreza kavinės-baro "Ramovės Z" vartotojų segmentų išskyrimas. Vartotojo sprendimo priėmimo procesas. Kavinės "Ramovė Z" skirtingų segmentų vartotojų elgsenos palyginimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis31.57 KB
Autoriusgraz_ina
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Šuminas
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju elgsena_ND [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • A. Šuminas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą