Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Marketingo aplinkos ir komplekso analizė: kranų gamyba, remontas ir nuoma UAB "Mažeikių strėlė"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti UAB "Mažeikių strėlė" marketingo aplinką ir kompleksą. Marketingo aplinkos ir komplekso analizė teoriniu aspektu. Marketingo samprata. Marketingo aplinka. Marketingo makroaplinka. Marketingo mikroaplinka. Marketingo kompleksas. Marketingo komplekso elementas prekė. Marketingo komplekso elementas kaina. Marketingo komplekso elementas paskirstymas. Marketingo komplekso elementas rėmimas. Marketingo aplinkos ir komplekso veiksnių įtaka UAB "Mažeikių strėlė" veiklai. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas. UAB "Mažeikių strėlė" veiklos charakteristika. UAB "Mažeikių strėlė" aplinkos analizė. UAB "Mažeikių strėlė" makroaplinkos veiksnių analizė. UAB "Mažeikių strėlė" mikroaplinkos analizė. UAB "Mažeikių strėlė" marketingo komplekso analizė. UAB "Mažeikių strėlė"gaminamų gaminių, teikiamų paslaugų asortimentas. UAB "Mažeikių strėlė" teikiamų paslaugų bei produktų kaina. UAB "Mažeikių strėlė" paskirstymas. UAB "Mažeikių strėlė" rėmimas. Išvados. Anotacija. Summary. Priedai.

Ištrauka

Bet kuri įmonė veikia sudėtingos, kintančios marketingo aplinkos sąlygomis. Nuolat kintanti ir nenuspėjama marketingo aplinka turi daug įtakos įmonės veiklai. Vykstančių toje aplinkoje pakitimų negalime vadinti nei lėtais, nei lengvai nuspėjamais. Jeigu ji nori išlikti, jai reikia gaminti ir siūlyti ką nors, kas būtų vertinga vienai ar kitai vartotojų grupei. Įmonė turi būti tikra, kad jos tikslai ir prekinis asortimentas tebėra aktualūs konkrečiai rinkai. Budrios įmonės nuolat peržiūri savo tikslus, strategines ir taktines nuostatas. Jos pasikliauja marketingu kaip pagrindine kompleksine priemone rinkai stebėti ir prisitaikyti prie vykstančių joje permainų.
Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais. Daugybę kintamųjų galima suskirstyti į keturias grupes: vartotojui pagaminta prekė, jos kaina, paskirstymas ir rėmimas. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro vadinamąjį marketingo kompleksą.
Šiuolaikinėmis intensyvios ir dinamiškomis ekonomikos sąlygomis labai sudėtinga ne tik sukurti verslą, bet ir jį išlaikyti bei plėtoti. Tarp įmonių nuolat vyksta nuožmi kova, didėja konkurencingumas. Įmonėms svarbu analizuoti bei realiai įvertinti savo veiklos ir konkurentų, finansinę būklę, formuoti atitinkamas savo pozicijas. Šioms problemoms spręsti reikia atlikti įmonių veiklos analizę nagrinėjant įvairių rodiklių dinamiką bei struktūrą, jų ryšius ir priklausomybę.
Kaip ir kiekvienos įmonės, taip ir UAB "Mažeikių strėlė" tikslas yra padidinti pelningumą, įsiskverbiant į naujas rinkas. Tačiau gerų rezultatų ir pelno pasiekimui nepakanka vien sėkmės. Reikalinga aiški ir kryptinga įmonės veikla, o jos rezultatas galimas tik tada, kai įmonė žino ko nori vartotojas, kokias naudoti priemones jiems pritraukti, kokios iškyla problemos ir pan. Nuspręsti apie vartotoją, jo poreikius ir norus nepakanka vien intuicijos ar asmeninės patirties.

Darbo objektas – UAB "Mažeikių strėlė" marketingo aplinka ir kompleksas.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB "Mažeikių strėlė" marketingo aplinką ir kompleksą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti UAB "Mažeikių strėlė" marketingo aplinką ir kompleksą teoriniu aspektu.
2. Pateikti UAB "Mažeikių strėlė" charakteristiką.
3. Įvertinti marketingo aplinkos poveikį UAB "Mažeikių strėlė".


J. Vijeikis (2003) teigia, kad pastaruoju metu rinkodara tapo svarbia bet kuriuo verslo dalimi, kadangi ji susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir negailestinga konkurencine kova. Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis, sykį įsigijęs prekę, panorėtų jos dar daugelį kartų.
J. Mariotti (2006) teigia, kad rinkodara – veikla, skirta suvokti vartotojų poreikius ir troškimus, atrasti arba sukurti produkciją ar paslaugas, kurios atitinka vartotojų paklausą ir norus, pranešti apie juos įmonei, turinčiai sukurti produkciją ar paslaugas, ir klientams, kuriems jos skirtos, kad šie jų užsimanytų ir jas įsigytų.
Rinkodara – daugybė veiksmų ir sprendimų, priimamų ir atliekamų laiko tarpsniu nuo produkto pagaminimo iki jo pardavimo vartotojui, siekiant patenkinti konkrečius pirkėjų poreikius ir gauti pelno. (B. Leonienė, 1998, p.98).
Rinkodara gali būti apibrėžiama kaip menas sujungti informaciją apie vartotojus ir konkurentus su organizacijos galimybėmis, kad vėliau tai atneštų pelną (Rytel T. 2006).
Marketingas – sąmoningų įmonės vadovybių veiksmų, priemonių, orientuotų į rinką, rinkinys siekiant vartotojų poreikių tenkinimo ir įmonės tikslų (J. Stankevičienė, R. Urbanskienė, 2005, p.7).
Apibendrinant minėtų autorių teiginius galima teigti, kad marketingas vertinamas kaip verslo pagrindas, o marketingo elementai lemia galutinę verslo sėkmę. Be to, marketingas apima sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesą, susijusį su vartotojų poreikių išsiaiškinimu ir jų tenkinimu, padedančių siekti žmogaus ir organizacijos tikslų.
J. Vijeikis (2003) pastebi, kad įvairiose šalyse atskiros rinkodaros priemonės yra skirtingai pabrėžiamos. Pavyzdžiui, amerikiečiai, kalbėdami apie rinkodarą, akcentuoja vartotojų poreikius bei jų tenkinimą, kartu laikosi nuostatos, kad vartotojų norų ir reikmių įgyvendinimas yra vienas iš svarbiausiu verslo tikslų.
Japonai mano, kad geros firmos prekei nėra reikalo daug lėšų skirti reklamai, pati prekė yra geriausia reklama, todėl rinkodaros priemones sutelkia į produkcijos gamybą ir paskirstymą (J. Vijeikis, 2003).
Pasak J. Vijeikio (2003), Lietuvos ir kitų Europos valstybių rinkodara akcentuoja verslo įmonių ryšius su aplinka bei rinkodaros komplekso elementus – prekę, kainą, paskirstymą ir rėmimą. Šiandien absoliuti valdžia priklauso gerai informuotam vartotojui. Jis sprendžia, kas turi būti gaminama, kada, kur ir kokia kaina.
Albrechtas J. (2005) pabrėžia, kad šiuo metu svarbūs pokyčiai vyksta ne tik rinkodaroje, bet ir gamyboje bei valdyme. Sėkmingai dirbti šiandien rinkoje gali tik tos firmos, kurios geba greitai reaguoti į sparčius aplinkos pasikeitimus, t.y. tos kurių verslas yra atvira sistema.
Pastebima, kad masinis informacinių technologijų paplitimas ir jų diegimas paskatino įmonių valdymo modelių ir veiklos organizavimo formų kaita. Žinių ekonomikos kontekste išryškėja naujų vadybos teorijų svarba, nauji jų panaudojimo būdai, kurie tiesiogiai veikia rinkodaros veiklos kaitą. Vartotojų gyvenimo būdo kaita, kurią lėmė socialiniai, ekonominiai bei politiniai pokyčiai, keičia tradicines rinkodaros mokslo koncepcijas naujomis, labiau orientuotus į glaudesnius santykius tarp pirkėjo ir tiekėjo. Pastaraisiais dešimtmečiais vyraujančias rinkodaros koncepcijas galima apibrėžti kaip ilgalaikius ir pelningus santykius su vartotojais, partneriais, tiekėjais bei kitais rinkoje veikiančiais subjektais, orientuotus veiksmus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-19
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis61 puslapis 
Literatūros šaltiniai26 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis228.75 KB
Autoriusemilija
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojaslekt. S. Čupkovienė
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasMažeikių studijų centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo aplinkos ir komplekso analize kranu gamyba remontas ir nuoma Mazeikiu strele [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 61 puslapis 
  • Žemaitijos kolegija / 4 Klasė/kursas
  • lekt. S. Čupkovienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą