Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai: AB "Šilutės baldai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai: AB "Šilutės baldai"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Tikslas – išsiaiškinti naujų prekių kūrimo proceso eigą bei marketinginius sprendimus. Situacijos analizė. Įmonės "Šilutės baldai" naujų prekių kūrimo strategijos formavimas. Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas apibrėžiant rinkas, kurioms gali būti siūloma nauja prekė. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas. Idėjų generavimas. Idėjų generavimo šaltiniai: išoriniai, vidiniai. Idėjų generavimo metodo parinkimas. Sugeneruotų idėjų sąrašas. Idėjų atranka ir patikrinimas. Kas vykdo atranką. Idėjų atrankos kriterijų išskyrimas. Idėjų atrankos būdo parinkimas. Naujos prekės koncepcijos kūrimas. Koncepcijos testo parinkimas. Respondentų parinkimas. Apklausos sąlygų nustatymas. Apklausos pravedimas ir rezultatų apibendrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Bandomasis marketingas. Bandomųjų pavyzdžių testavimas: funkciniai testai, tinkamumo vartotojui testai. Rinkos testavimo parinkimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-26
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis64.48 KB
Autoriustaliama
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasRita Kūvykaitė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word silutes baldai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Rita Kūvykaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą