Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos parengimas: šaldytuvų gamyba AB "Snaigė"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940
Aprašymas

Įvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Situacijos analizė. Rinkos analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Rinkos tendencijos. Esminiai sėkmės veiksniai. Rinkos pelningumas. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentai. Tiekėjų analizė. įmonės vidinės aplinkos analizė (arba įmonės portfelio analizė). Įmonės marketingo tikslai. Ab "Snaigė" marketingo strategija. Rinkos aprėpimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Pozicionavimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Konkurencinio pranašumo pasiekimo strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Marketingo komplekso elementų strategija vidaus ir globalioje rinkoje. Prekės strategija. Kainų strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategijos. Išvados.

Ištrauka

AB"Snaigė" iki šiol yra vienintelė buitinių šaldytuvų gamintoja ne tik Lietuvoje, bet Baltijos šalyse, bendrovei atveria dideles galimybes. AB "Snaigė" gamina aukštos kokybės buitinius šaldytuvus, šaldiklius bei jų atsargines dalis. 2000 m. AB "Snaigė" išplėtė gaminių asortimentą ir sukūrė tris gaminių klases, pritaikytas skirtingiems pirkėjų poreikiams. Šiuo metu gaminių pasiūla yra išties didelė, be to, bendrovė gamina keleriopų modelių šaldytuvus-vitrinas, šaldytuvus-mini barus bei vyno šaldytuvus įstaigoms ir viešbučiams.
AB "Snaigė" privalumas ir stiprioji pusė – nuolatinis mokslo bei technikos pasiekimų ir moderniausių technologijų įdiegimas į gamybą. Todėl dabar čia kuriami ekonomiški, funkcionalūs, ilgalaikiai bei ekologiški gaminiai, kurie patenkina ne tik vietinės rinkos poreikius, bet ir atitinka užsienio rinkų reikalavimus. AB "Snaigė" gaminiai parduodami daugiau nei dvidešimtyje pasaulio šalių. Didžioji dalis produkcijos eksportuojama į Vakarų ir Centrinės Europos šalis, kur mūsų bendrovei atstovauja patikimi partneriai. – kvalifikuoti darbuotojai.
Šiandien kompanijoje dirba 1850 žmonių. Darbuotojų kvalifikacijai kelti kasmet skiriama nemažai lėšų. "Snaigės" techninis personalas nuolat domisi naujausiais mokslo pasiekimais, vadybininkai dalyvauja įvairiuose kursuose bei seminaruose. Be to, darbuotojai skatinami mokytis užsienio kalbų. Dėl šių investicijų kasdien gerėja darbo kokybė, įgyvendinama nemažai naudingų mokslo laimėjimų, nestinga kūrybiškų pasiūlymų. Jau nuo pat "Snaigės" egzistavimo pradžios įmonė visą laiką investuoja į technologines naujoves, kartu tobulindama ir produktą.
Įmonė kiekvienais metais skiria vidutiniškai apie 15 mln. litų investicijoms į naujas technologijas. "Snaigės" šaldytuvai - tai puikiai derantis funkcionalumas ir dizainas. Dizainerių idėjos, prisitaikymas prie individualių vartotojų poreikių ir rinkos pokyčiai atsispindi "Snaigės" produktuose. Įmonė stengiasi sukurti tokį gaminį, kuris ne tik patenkintų vartotojų poreikius, bet ir visiškai atitiktų ekologijos reikalavimus. Kiekvienais metais įmonė sukuria po keletą naujų šaldytuvų modelių.
Darbo tikslai:
1. Įvardyti įmonės misiją ir tikslus;
2. Išanalizuoti įmonės situaciją;
3. Suformuluoti marketingo tikslus;
4. Parengti įmonei marketingo strategiją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-21
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis71.21 KB
AutoriusDarius
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasprof.dr. Regina Virvilaitė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasPanevėžio institutas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos parengimas saldytuvu gamyba AB Snaige [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • prof.dr. Regina Virvilaitė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą