Šperos.lt > Rinkodara > Efektyvios rinkodaros komunikacijos sukūrimas: UAb "Speirsas"

Efektyvios rinkodaros komunikacijos sukūrimas: UAb "Speirsas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tikslas – išanalizuoti ir įvertinti UAB "Speiras" rinkodaros komunikacijos svarbą įmonėje. Rinkodaros komunikacijos teorine samprata. Poreikiai, norai, paklausa. Produktai ir paslaugos. Vertė, pasitenkinimas, kokybė. Mainai, sandoriai ir ryšiai. Rinkos. Asmeninis pardavimas. Tiesioginė rinkodara. Trys masinio rėmimo veiksmų rūšys. Reklama. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimas. UAB "Speiras" veiklos apžvalga. Komunikacijos tikslų apibrėžimas. Reklamos pranešimas. Žiniasklaida. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 38.65 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą