Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Efektyvios rinkodaros komunikacijos sukūrimas: UAb "Speirsas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Efektyvios rinkodaros komunikacijos sukūrimas: UAb "Speirsas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Tikslas – išanalizuoti ir įvertinti UAB "Speiras" rinkodaros komunikacijos svarbą įmonėje. Rinkodaros komunikacijos teorine samprata. Poreikiai, norai, paklausa. Produktai ir paslaugos. Vertė, pasitenkinimas, kokybė. Mainai, sandoriai ir ryšiai. Rinkos. Asmeninis pardavimas. Tiesioginė rinkodara. Trys masinio rėmimo veiksmų rūšys. Reklama. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimas. UAB "Speiras" veiklos apžvalga. Komunikacijos tikslų apibrėžimas. Reklamos pranešimas. Žiniasklaida. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-24
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai1
Dydis38.65 KB
Autoriusjawoosiux
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc.dr. Kašėtienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word efektyvios rinkodaros sukurimas n imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 21 puslapis 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • doc.dr. Kašėtienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą