Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komunikacija įmonėje

Marketingo komunikacija įmonėje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Reziume. Įžanga. Marketingo komunikacijos kompanijos "X" aprašymas. UAB "X" veikla. 2 UAB "X" vidinė struktūra. Komunikacijos procesas, jo ypatumai. Tarptautinės kompanijos naujo prekės ženklo įvedimas į Lietuvos rinką, komunikacija su vartotoju. Strateginiai prekinio ženklo įvedimo sprendimai. Vartotojas, siekiamas segmentas. Komunikacija su vartotoju. Marketingo, komunikacijos tikslai, žiniasklaidos priemonių parinkimas, biudžetas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 402.74 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą